
Sklepy internetowe konkurują dziś nie tylko ceną czy ofertą, ale także wygodą procesu zakupowego. Klient oczekuje szybkiej finalizacji, bezpiecznych płatności oraz przejrzystości w zamówieniach. InPost Pay odpowiada na te potrzeby, a jednocześnie wspiera rozwój biznesu. Dowiedz się więcej!
MATERIAŁ REKLAMOWY
Jedno rozwiązanie, które usprawnia proces zakupowy
Wdrożenie InPost Pay oznacza, że klient może sfinalizować zakup w znanej mu aplikacji InPost Mobile, zamiast przechodzić przez długie formularze na stronie sklepu. Z punktu widzenia biznesu przekłada się to na:
Jak wygląda ścieżka klienta z InPost Pay?
Proces zakupowy z InPost Pay jest prosty, ale warto pokazać go z perspektywy osoby kupującej:
- Klient wybiera produkty w sklepie internetowym.
- Na etapie finalizacji widzi przycisk Kup z InPost lub Dodaj do koszyka InPost – także na karcie produktu.
- Po jego wybraniu koszyk przenosi się do aplikacji InPost Mobile.
- W aplikacji klient wybiera sposób dostawy i formę płatności, może dodać dane do faktury lub kod rabatowy. W kolejnych zamówieniach preferencje dotyczące płatności i dostawy będą już zapisane, co sprawi, że zakupy staną się jeszcze szybsze i wygodniejsze.
- Po zatwierdzeniu płatności zamówienie jest dostępne w zakładce Zakupy w aplikacji InPost Mobile.
Dzięki temu zakupy są wygodne, a klient nie musi za każdym razem wypełniać tych samych danych w kolejnych sklepach.
Widoczność w aplikacji jako dodatkowy kanał sprzedaży
Sklep, który wdrożył InPost Pay, pojawia się w zakładce Zakupy w aplikacji InPost Mobile. To miejsce, w którym użytkownicy mogą przeglądać listę różnych e-sklepów korzystających z tego rozwiązania.
Dla biznesu oznacza to szansę dotarcia do klientów, którzy wcześniej mogli nie znać marki. Aplikacja, z której korzystają na co dzień do zarządzania przesyłkami, staje się też punktem kontaktu ze sklepem.
Najważniejsze korzyści biznesowe z wdrożenia InPost Pay w e-commerce
Dla sklepów internetowych InPost Pay może stać się istotnym elementem strategii rozwoju sprzedaży. Jedno rozwiązanie zapewnia:
Połączenie prostego procesu zakupowego, widoczności w aplikacji i bezpieczeństwa danych sprawia, że InPost Pay może realnie wspierać rozwój sklepu internetowego – zarówno w obszarze doświadczenia klientów, jak i wyników sprzedaży.
Więcej informacji o InPost Pay dla biznesu oraz możliwościach wdrożenia znajduje się na stronie: https://inpostpay.pl/biznes.