
Autorzy bloga przetestują samochód Renault Dacia Duster. Udadzą się w 2-miesięczną podróż po południowo-wschodniej Europie. To zaskakująca propozycja o tyle, o ile twórcy zakładali swojego bloga w ironicznej opozycji do strony Kasi Tusk.
REKLAMA
W ciągu 2 miesięcy chłopaki z Make Life Harder przejadą w samochodem marki Renault 7 tys. km po krajach południowo-wschodniej Europy. Będą przemieszczać się ścieżkami położonymi daleko od największych turystycznych miast. Relacje z podróży mają na bieżąco zamieszczać na swoim facebookowym fanpage’u. Część relacji znajdzie się też na fanpage’u „Dacia. Wybieram mądrze”.
– Projekt Dacia Euro Trip opiera się na wykorzystaniu zbieżności w komunikacji marki Dacia oraz Make Life Harder. Dacia to marka dla ludzi pragmatycznych, poszukujących „mądrych wyborów”. Make Life Harder z kolei, w inteligenty i ironiczny sposób obnażają absurdy świata komercyjnego i podporządkowanego „lansowi” – mówi w rozmowie z portalem wirtualnemedia.pl Łukasz Chomyn z agencji Digital Wonderland, która odpowiada za przygotowanie i koordynację kampanii.
Maciej i Lucjan z Make Life Harder stworzyli swój fanpage w opozycji do bloga o modzie "Make Life Easier" Kasi Tusk. Na ich stronie można znaleźć propozycje stroju czy obiadu dnia. Czasem porcję domowych inspiracji. Wszystko wprost z dużą dawką ironii i dowcipu. Jak sami twierdzą, piszą "ciężko o modzie, gotowaniu i zakupach".
Rok temu w podobną podróż po Europie udało się troje blogerów: Matylda „Segritta” Kozakiewicz, Eliza „Fashionelka” Wydrych i Tomek „Kominek” Tomczyk. Promowali oni samochód marki Peugeot. Wszyscy wymienieni wraz z Krzysztofem Gonciarzem, Remigiuszem „Rockiem” Maciaszkiem i Martyną Wojciechowską wybrali się ostatnio w podróż reklamującą Orange Travel.