Microsoft za wszelką cenę próbuje sprzedać swoje [url=http://tinyurl.com/qcvj5vs]produkty [/url]. Dlatego ostro atakuje Apple'a
Microsoft za wszelką cenę próbuje sprzedać swoje [url=http://tinyurl.com/qcvj5vs]produkty [/url]. Dlatego ostro atakuje Apple'a Fot: Shutterstock.com

Mamy kolejną odsłonę walki Microsoftu z Applem o klientów. Już od jakiegoś czasu widzimy, jak firma Billa Gatesa promuje swoje produkty poprzez wytykanie błędów konkurencji. Teraz Microsoft oferuje każdemu, kto zwróci im swojego iPada bon o wartości 200 dolarów, które może przeznaczyć na zakup Surface RT i Surface Pro.

REKLAMA
Z oferty firmy Gatesa mogą skorzystać mieszkańcy Stanów Zjednoczonych. Jest to próba nadrobienia dystansu do rywala, który w ostatnich latach stał się gigantem na rynku technologicznym. Między innymi w tym celu Microsoft zakupił na początku września od Nokii pion produkujący smartfony.
Eksperci jednak uważają, że to nie jest najlepszy ruch firmy Gatesa. Krytycy Surface RT mówią, że ustępuje iPadowi w wielu dziedzinach. Począwszy od tego, że jest więcej aplikacji na produkt Apple'a niż Microsoftu. Jednak to ci drudzy specjalnie założyli stronę internetową, która porównuje sprzęty obu tych firm.
logo
Promocja na stronie Microsoftu Fot: zrzut z ekranu Microsoft.com

Microsoft także nakręcił ostatnio kontrowersyjną reklamę, w której nabijano się z produktów Apple. Postacie, które w niej występowały były łudząco podobne do szefów konkurencji (w tym zmarłego Steve'a Jobsa). Po fali krytyki reklama została szybko zdjęta z YouTube'a.
Otwarte ataki na produkty Apple'a są prawdopodobnie wynikiem tego, że w pierwszym kwartale tego roku sprzedano 19,5 miliona iPadów w porównaniu z 900 tysiącami tabletów Microsoftu. Nowy produkt firmy Gatesa "Surface 2" ma mieć premierę pod koniec września w Nowym Jorku. Promocyjny wykup iPadów ma potrwać do końca października, jednak nie obowiązuje on właścicieli iPad Mini.