Firma "Tomek Niewiadomski Fotografia" nowym właścicielem praw do "Przekroju"

We wtorek ogłoszono oficjalnie, kto nabył prawa majątkowe do "Przekroju".
We wtorek ogłoszono oficjalnie, kto nabył prawa majątkowe do "Przekroju". Fot. okładka "Przekroju"
W oficjalnym komunikacie skierowanym do mediów Grupa Gremi poinformowała, że nowym właścicielem praw własności do tytułu tygodnika "Przekrój" jest firma "Tomek Niewiadomski Fotografia". Transakcja opiewała na 7 mln zł.

W poniedziałek 30 września do kiosków trafił ostatni numer “Przekroju” wydawanego przez spółkę należącą do Grzegorza Hajdarowicza i tworzonego przez redakcję Zuzy Ziomeckiej i Marcina Prokopa.

Informacja o nowym właścicielu praw do tytułu miała zostać ogłoszona jeszcze w tym samym tygodniu, do czego jednak ostatecznie nie doszło. Dopiero we wtorek Grupa Gremi opublikowała komunikat informujący o dalszych losach czasopisma.

Jak piszą Wirtualne Media, nabywcą praw do “Przekroju” okazał się być fotograf Tomasz Niewiadomski. Zapłacił 7 mln. zł.

Gremi media

Spółka Wydawnictwo Przekrój Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie – spółka zależna od Gremi Media SA - (wraz ze spółką Gremi Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością) zawarła z Panem Tomaszem Niewiadomskim, prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą „Tomek Niewiadomski Fotografia" Tomasz Niewiadomski Warszawa, umowę sprzedaży ogółu praw własności intelektualnej związanych z wydawaniem czasopisma „Przekrój"(...). CZYTAJ WIĘCEJ


Tomasz Niewiadomski urodził się w 1974 r., a doświadczenie zawodowe zdobywał w Australii, Polsce i USA. Jest absolwentem School of Fine Arts-Photography w Sydney.

Na oficjalnym profilu facebookowym "Przekroju" opublikowano także komunikat podpisany przez Tomasza Niewidomskiego i Zuzannę Ziomecką. Zapowiadają w nim oni, że "aby dać tytułowi szansę powrotu do pełni sił, pragniemy połączyć poszanowanie dla jego bogatego dziedzictwa z współczesną technologią i oczekiwaniami czytelników".

Zuza Ziomecka i Tomasz Niewiadomski

Dlatego dajemy sobie nieokreślony czas na przygotowanie nowej odsłony magazynu autorskiego. W tym okresie czytelników zapraszamy do śledzenia fanpage'u Przekroju na facebooku, a do branży apelujemy o cierpliwość. CZYTAJ WIĘCEJ


Na przestrzeni ostatnich 12 lat wielokrotnie zmieniała się zarówno redakcja, jak i formuła “Przekroju”. Sprzedaż pisma w pierwszym półroczu 2013 roku wyniosła prawie 18 tysięcy egzemplarzy, czyli o ponad 16 proc. mniej, niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.


Źródło: Wirtualnemedia.pl
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie
Trwa ładowanie komentarzy...