
23 tys. egzemplarzy - tyle wyniósł średni wynik sprzedaży "Gazety Polskiej Codziennie" w październiku. W porównaniu z zeszłym rokiem to największy spadek sprzedaży, bo aż o 25 proc.
REKLAMA
O "Gazecie Polskiej Codziennie" sami twórcy mówili, że ma być czymś w rodzaju tabloidu politycznego , o wyraźnie prawicowym zabarwieniu. Pierwszy numer "GPC" pojawił się na rynku we wrześniu 2011 roku. Redaktor naczelny dziennika, Tomasz Sakiewicz mówił wtedy, ze usatysfakcjonuje go sprzedaż na poziomie 120-150 tys. egzemplarzy. Ciekawe, co powie na najnowsze wyniki sprzedaży.
Dziennik ma siódme miejsce pod względem sprzedaży (ok. 23 tys. egzemplarzy), w porównaniu z październikiem 2012 roku spadła o 25 proc. To największy spadek wśród dzienników.
Najlepiej sprzedającymi się dziennikami w październiku były: tabloid "Fakt" (średnio 324 tys. egzemplarzy), "Gazeta Wyborcza" (184 tys.) i "Super Express" (155 tys.). Większość tytułów zaliczyła spadek - "GW" i "Rzeczpospolita" o 16 proc., a "Fakt" o 7 proc.
źródło: wirtualnemedia.pl