Lorde, nowa śpiewająca sensacja, szturmem podbiła listy przebojów i serca fanów. 16-letnia wokalistka już teraz jest jednym z najbardziej znanych artystów z Nowej Zelandii. Takiej okazji nie mogła przepuścić marka kosmetyczna MAC, która często zaprasza do współpracy i maluje "nowe twarze" showbiznesu.
Makijaż jest bardzo istotnym elementem stylu Lorde, która naprawdę nazywa się Ella Yelich-O'Connor. Autorka hitu "Royals" często występuje z ustami pomalowanymi zdecydowanymi, ciemnymi kolorami, które powodują, że mówiąc o niej używa się określeń "wampirzyca" lub "zombie". Jej wizerunek uzupełnia czarna kreska na oku i równie mroczny manicure.
MAC zwrócił uwagę na Lorde już jakiś czas temu. Amber D, makijażystka marki, od dawna maluje artystkę i to ona odpowiadała za makijaż podczas trasy koncertowej Lorde oraz jej make up w czasie Grammy Awards (singiel "Roylas" zwyciężył w kategorii Song of the Year) i Brit Awards w 2014 roku (gdzie otrzymała nagrodę International Female Solo Artist).
– Od naszego spotkania w Nowej Zelandii w 2013 roku, praca z Lorde była naprawdę fantastycznym doświadczeniem. Przeżyłyśmy razem wiele świetnych momentów: od kręcenia "Team" w Nowym Jorku, przez Grammy i Brit Awards, aż do całej trasy po Stanach. Jedną z fajnych cech Lorde jest to, że jest dostępna i związana z ludźmi w jej wieku. A jej wygląd i styl są tego najlepszym dowodem – powiedziała makijażystka.
Lorde, jak każda amerykańska nastolatka ma dużo do powiedzenia na temat kosmetyków MAC. Marka ta powstała w 1984 roku w Toronto, a jej produkty przeznaczone miały być dla profesjonalnych makijażystów i do makijażu scenicznego. Związek ze sceną i popkulturą udało się utrzymać, a w ciągu lat w kosmetykach MAC zakochały się też kobiety, które same dbają o swój makijaż, a zwłaszcza nastolatki.
– Kocham MAC Cosmetics od dzieciństwa. Pamiętam jak mając 14 lat oszczędzałam na moją pierwszą szminkę MAC (model Snob) i potem używało jej ze dwadzieścia moich koleżanek! MAC ma bardzo wyraźną estetykę, zawsze wyprzedza modę. Byłam więc bardzo podekscytowana pracując z nimi nad produktami, których używam w zasadzie każdego dnia i każdej nocy – powiedziała o współpracy, której efektem będzie limitowana kolekcja, dostępna poprzez sklepy online i wybrane salony marki latem 2014 roku.
W tym roku MAC może pochwalić się współpracą z największymi gwiazdami. Rzeczniczką marki została Rihanna, która już wcześniej współpracowała przy limitowanych kolecjach i podobnie jak Lorde wypowiada się o MAC w samych superlatywach. Ale to nie koniec listy celebrytek, które współpracują z MAC, twarzami kosmetyków tej firmy zostały także Sharon i Kelly Osbourne.
Wiosną na rynek ma trafić także kolekcja kosmetyków inspirowana najnowszą produkcją Disneya - "Maleficient - w której główną rolę gra Angelina Jolie.