
W pierwszym kwartale 2014 roku program „Tomasz Lis na żywo” oglądało średnio 2,35 mln widzów, czyli o 50 tys. więcej niż rok wcześniej. Portal WirtualneMedia.pl poinformował ponadto, że w godzinach nadawania programu Tomasza Lisa TVP2 staje się liderem polskiego rynku telewizyjnego.
REKLAMA
Z danych firmy Nielsen Audience Measurement, które przygotowano dla portalu WirtualneMedia.pl, wynika, że w okresie trwającym od 13 stycznia do 31 marca 2014 roku program „Tomasz Lis na żywo” oglądało średnio 2,35 mln osób. Największą widownię (3,06 mln) zebrał w tym roku odcinek z 27 stycznia, w którym mówiono m.in. o szpitalnych błędach oraz atakach na Jerzego Owsiaka.
Podczas pierwszych trzech miesięcy tego roku w godzinach emisji programu Tomasza Lisa (poniedziałki, godz. 21:40) TVP2 stawała się liderem rynku telewizyjnego, zdobywając w nim ponad 18-procentowy udział (wśród wszystkich widzów). Drugie miejsce zajmował w tym czasie Polsat, oferując widzom filmy fabularne (14,38 procent). Trzecia lokata przypadała TVN-owi (12,32 procent), a czwarta TVP1 (3,7 procent).
W pierwszym kwartale 2013 roku średnia widownia programu "Tomasz Lis na żywo" była o 50 tys. mniejsza
źródło: WirtualneMedia.pl
