facebook.com/barbellapparel
Reklama.
– Ekipa Barbell Apparel spędza minimum 20 godzin tygodniowo na siłowni, a kiedy nie jesteśmy w pracy jeździmy na desce snowboardowej, rowerach górskich, motocyklach, uprawiamy też wszystkie podnoszące poziom adrenaliny aktywności, jakie można sobie wyobrazić. Mieliśmy dość jeansów, które nie pasowały, nie były wygodne w noszeniu lub totalnie ograniczały nam swobodę ruchu. Postanowiliśmy to zmienić – opowiadają o swojej motywacji na stronie Kickstartera twórcy marki.

Zaczęli od pobrania miar od swoich wysportowanych i umięśnionych znajomych, następnie je uśrednili i szybko okazało się, że typowe, dostępne w sklepach modele, nie będą pasowały, więc zabrali się za zaprojektowanie własnych. – To mają być jeansy, które nie będą w żadnym miejscu za ciasne. Sportowcy ciężko pracują na swoje umięśnione łydki i uda i powinni być z nich dumni, ponieważ już od zarania dziejów właśnie taka budowa ciała pozwalała ludziom przetrwać i funkcjonować – mówi Hunter Molzen, współzałożyciel Barbell Apparel.
logo
kickstarter.com/ Barbell Apparel
Newralgiczne okazały się rejony talii, ud i pośladków oraz łydek, ponieważ to tutaj najczęściej sylwetki sportowców "odbiegają od normy". Potem rozpoczęły się miesiące testów, czy jeansy spełniają oczekiwania, co do wygody i estetyki.
logo
Testy w terenie facebook.com/barbellapparel
Na stronie Kickstartera marka obiecuje, że dostarczy spodnie, które będą „komfortowo dopasowane do umięśnionych nóg i nie będą wymuszały zakupy większego rozmiaru – zdecydowanie za dużego w stosunku do wąskiej talii osoby uprawiającej sport". W składzie jeansów Barbell Apprel znaleźć można więc spandex, elastyczne włókno, które powoduje, że spodnie się rozciągają. Nie znaczy to jednak, że twórcy Barbell Denin poszli na łatwiznę i stworzyli jedynie spodnie typy jeggins (połączenie jeansów i legginsów), skupili się przede wszystkim na klasycznych jeansach.
W targecie marki są nie tylko osoby, które przez uprawianie aktywności fizycznej mają rozbudowane mięśnie nóg, ale także takie, które chcą w codziennych sytuacjach mieć pełną swobodę ruchu, a nawet biegać w swoich jeansach czy – tak jak na reklamie – chodzić w nich na siłownię, , co traktujemy jednak jako pomysł ekstrawagancki i nie polecamy niezależnie od tego, jak wygodne są Wasze jeansy.
logo
... i na szosie. facebook.com/barbellapparel
Wygląda na to, że filozofia Barbell Apprel faktycznie trafia do ludzi, a ich produkty cieszyć się będą dużym zainteresowaniem, ponieważ już po 47 minutach marce udało się zebrać na Kickstarterze zakładane 15 tys. dolarów. Niedawno mogli pochwalić się 1143 osobami, które wsparły projekt i zebraniem w ten sposób ponad 150 tysięcy.