Razem smakuje lepiej. Plac Defilad na jedną noc zamienił się w miejsce łączące ludzi niezależnie od przekonań
Już po raz czwarty Plac Defilad stał się miejscem dla wyjątkowej kolacji. We współpracy z Coca-Colą, inicjatorem kampanii "Razem smakuje lepiej", zorganizowano kolejne spotkanie z cyklu "Sen nocy letniej. Cudowne konstelacje". Wydarzenie miało podkreślać wartość dialogu, otwartości, szacunku i gościnności.
W menu przygotowanym przez stołeczne Studio CookUp znalazły się dania, jakimi delektowano się w ciągu trzech ostatnich dekad. Międzykulturowy miks tworzyły potrawy reprezentujące kuchnie z najróżniejszych stron świata. Goście mogli przypomnieć sobie dawne kulinarne dzieje, a także poeksperymentować z nowymi smakami.
W letnią noc pod gwiazdami z widokiem na Pałac Kultury 300 osób spotkało się przy wspólnym stole, dając wyraz temu, że wszędzie na świecie to właśnie jedzenie i rozmowa na co dzień są tym, co łączy ludzi•Materiały prasowe
– Wierzę, że ludzie mogą się połączyć, chociaż nieraz wymaga to nie lada gimnastyki, a czasem figur prawie niemożliwych. Czasem dzieli nas kosmiczna odległość, ale przy pewnym wysiłku możemy razem stworzyć konstelację ponad podziałami. Nawet jeśli na chwilę – komentuje czołowy przedstawiciel sztuki współczesnej w Polsce.
Limitowana edycja butelki Coca-Cola, którą zaprojektował Karol Radziszewski, czołowy przedstawiciel sztuki współczesnej w Polsce•Materiały prasowe
Artykuł powstał we współpracy z Coca-Cola Company