Erli zapowiada ekspansję na polski rynek. Twarzą kampanii został Maciej Stuhr

Monika Przybysz
"Cała przyjemność na naszej stronie" to hasło ruszającej właśnie kampanii Erli.pl – platformy umożliwiającej wygodne, tanie i bezpieczne zakupy. Ambasadorem akcji został Maciej Stuhr.
Ruszyła kampania Erli.pl - nowej platformy zakupowej materiały prasowe
Erli.pl to nowy market place na polskim rynku, na którym spotykają się kupujący i sprzedający. Prezes zarządu i założyciel Adam Ciesielczyk mówi, że platforma została założona 2 lata temu, a sprzedaż wystartowała rok temu, chwilę przed wybuchem pandemii.

– Od tego momentu startu do dzisiaj w branży zmieniło się bardzo dużo. Branża niesamowicie przyspieszyła zarówno na rynku globalnym, jak i polskim. W Polsce z szacownych 70 mld zł sprzedaży w 2020 roku wynik został osiągnięty na poziomie przekraczającym 100 mld zł. Jako Erli.pl zamierzamy tę sytuację wykorzystać i dokonać jak największej ekspansji – mówi Ciesielczyk.


Dwa ważne wyróżniki


Na platformie czeka na klientów niemal 12 mln towarów zebranych w 12 kategoriach. Dostarcza je ponad 3 tys. sprzedawców. W każdym tygodniu na stronie pojawia się kilkadziesiąt nowych produktów i współprac z kolejnymi sklepami. Warto dodać, że spektrum jest właściwie nieograniczone, a produkty zawsze są nowe. Na Erli nie ma również aukcji.
Dlaczego warto wybrać Erli.pl? – Pierwszym naszym wyróżnikiem jest bardzo niska prowizja na tle konkurencji. W porównaniu do wiodącej platformy na rynku europejskim ta różnica wynosi nawet 22 proc. W odniesieniu do platformy wiodącej na rynku polskim to około 12 proc. Ta różnica w prowizji daje szansę na to, żeby klienci nabyli produkty w lepszych cenach – mówi Adam Ciesielczyk.

Drugim istotnym czynnikiem jest atrakcyjny program lojalnościowy. – Każda wydana złotówka na Erli, to złotówka odłożona na wakacje. Jeżeli kupujący kupi produkty za 1285 zł i wystawi tym produktom recenzje, otrzyma voucher na pięciodniowe wakacje w luksusowej sieci Holiday Park&Resort nad polskim morzem – mówi prezes.

Erli – cała przyjemność na naszej stronie


Magdalena Wójcik, dyrektorka marketingu, poinformowała, że ambasadorem pierwszej kampanii reklamowej Erli, która właśnie rusza, został aktor Maciej Stuhr. Od 7 kwietnia spot będziemy mogli oglądać w telewizji, a 12 kwietnia ruszają kanały digitalowe.

– "Cała przyjemność na naszej stronie" – tym właśnie hasłem chcemy zaprosić naszych konsumentów do korzystania z platformy i zakupów. Zakupy na Erli to czysta przyjemność, proponujemy miliony produktów, zapewniamy najlepszych sprzedawców i wyjątkowe ceny. To sprawia, że zakupy na Erli to zakupy bez wyrzutów sumienia, to tzw. not guilty pleasure – mówi Magdalena Wójcik.

Dyrektorka marketingu zdradza również, dlaczego firma zaprosiła do współpracy Macieja Stuhra, który stał się twarzą kampanii: "Zapraszając do współpracy pana Macieja, chcieliśmy podkreślić wartości, jakimi się kierujemy, czyli doświadczenie, profesjonalizm, ale także dystans, polot, talent i takie lekkie podejście do tematów. Pan Maciej idealnie wpasowuje się w założenia naszej kampanii".

– Wydaje mi się, że ta propozycja, z którą wychodzi Erli, jest niesamowicie mocno osadzona w rzeczywistości, w tym, w jaki sposób żyje świat, ale też w przyszłości, w naszych marzeniach o tym, jak chcielibyśmy spędzać czas. Muszę powiedzieć o sobie. W ciągu ostatniego roku już wybitnie stałem się osobą poruszającą się śmiało po wodach internetu. Również w tej przestrzeni zakupowej. To często opcja najwygodniejsza, najtańsza, ale i bezpieczna. Sporo rzeczy w sieci kupiłem i takie zakupy polubiłem. Dlatego propozycja Erli wydaje mi się fantastyczna – komentuje Maciej Stuhr.

Ambasador podkreśla, że kampania łączy przyjemność zakupów z marzeniami o zbliżających się wakacjach.