Powrót do korzeni. Duże zmiany u jednego z najstarszych ubezpieczycieli w Polsce
W Polsce działa od lat 20. XX wieku, kojarzony z legendarnym wieżowcem przy pl. Napoleona w Warszawie. Szczyci się zasadą "obietnice – rzecz święta". Do dziś szuka spadkobierców właścicieli przedwojennych polis, aby wypłacić należne im pieniądze. Prudential, jedno z najstarszych towarzystw ubezpieczeniowych w Polsce, zmieniło branding. Teraz ma twarz marki Pru.
– Rozpoczynamy nowy etap naszej obecności w Polsce. Do tej pory koncentrowaliśmy się przede wszystkim na działalności ubezpieczeniowej. Grupa M&G posiada dwa silne filary, którymi są ubezpieczenia i inwestycje. Pod nową marką mamy ambicję rozwijania się w obu tych obszarach z korzyścią dla naszych obecnych i przyszłych klientów – tłumaczy Jarosław Bartkiewicz, prezes zarządu Prudential Polska, która 23 marca br. przeobraziła się w Pru.
Nowe logo towarzystwa ubezpieczeniowego Prudential, które od 23 marca 2022 roku funkcjonuje pod nazwą Pru•Materiały prasowe / Pru
Dobrze, ale co zmiana rozpoznawalnej marki oznacza dla klientów Prudentiala? Należy zaznaczyć, że nie wywiera ona ŻADNEGO WPŁYWU na dotychczas zawarte umowy, zakres ochrony, numery polis, dane do logowania czy wsparcie klientów, w tym dane kontaktowe do konsultantów. Z punktu widzenia osób ubezpieczonych nic się nie zmienia – mają one zagwarantowane te same warunki finansowe w polisach ubezpieczeniowych czy wypracowane zyski w ubezpieczeniach inwestycyjnych.
Przemiana Prudential w Pru polega przede wszystkim na rewolucji w identyfikacji wizualnej międzynarodowej firmy ubezpieczeniowej z wieloletnim doświadczeniem. Nowy etap działalności rozpoczyna ona od zmiany logo oraz szaty graficznej wszystkich dokumentów i materiałów skierowanych do klientów.
W najbliższym miesiącach dojdzie zaś do całkowitej metamorfozy wystroju placówek ubezpieczyciela, którego sieć obejmuje 20 oddziałów stacjonarnych w największych miastach Polski. Redesign przeszła już natomiast witryna Prudentiala w sieci. Pełną ofertę oraz wszelkie inne informacje klienci znajdą na nowej stronie internetowej założonej pod adresem www.pru.pl.
Ochroną ubezpieczeniową oraz wypłacaniem odszkodowań i innych świadczeń na podstawie zawartych wcześniej umów dalej zajmuje się polski oddział Prudential International Assurance plc S.A. Pod nową marką są i będą uruchamiane oczywiście nowe produkty finansowe. Jednym z nich, który już pojawił się w ofercie ubezpieczyciela w nowym wydaniu, jest PRU INWESTYCJA.
Za tą nazwą kryje się umowa ubezpieczenia na życie z ubezpieczeniowym funduszem kapitałowym, w której wartości świadczeń uzależnione są od wartości rachunku. To pierwszy dostępny na polskim rynku produkt, który zawiera Oczekiwaną Stopę Zwrotu oraz unikalny mechanizm wygładzania łagodzący skutki krótkoterminowych wahań na rynkach finansowych.
Artykuł powstał we współpracy z Pru