Reklama
naTemat.pl
  • Facebook
  • 
  • 
  • 🔎
  • DZIEJE SIĘ
  • NATEMAT EXTRA
  • STYL ŻYCIA
  • TRUDAT
  • POPKULTURA
  • TECH
  • SPOŁECZEŃSTWO
  • ZDROWIE
  • MOTO
  • WIĘCEJ
  • KATEGORIE na:Temat
    • DZIEJE SIĘ
    • NATEMAT EXTRA
    • STYL ŻYCIA
    • TRUDAT
    • POPKULTURA
    • TECH
    • SPOŁECZEŃSTWO
    • ZDROWIE
    • MOTO
  • POPULARNE TEMATY
    • Polityka krajowa
    • Prawo i Sprawiedliwość
    • Zarobki
    • Luksus
    • Podróże
    • Seriale
    • Kuchnia
    • Mieszkania
    • Technologia
    • Facebook
  • AKCJE SPECJALNE
    • Wybory na lato
    • Jak mieszkają Polacy
    • Minuta przy kawie
    • Jedziemy do Arabii
    • #RzeczpospolitaPolka
    • #inTheirShoes
    • AstMaraton
    • Mokotów, dzielnica kultury
    • Gwiazdy od nowa
    • Skoda Polska
  • BLOGI
    • Tomasz Lis
    • Krystyna Kofta
    • Andrzej Saramonowicz
    • Krystyna Janda
    • Hanna Gronkiewicz-Waltz
    • Jolanta Sacewicz
    • Magdalena Środa
    • +900
    • + ZOBACZ WSZYSTKIE BLOGI
  • WIDEO
    • O czym marzy się na stare lata? Przepytaliśmy seniorów
    • Bastion PiS. Tutaj niemal wszyscy popierają rząd i prezydenta
    • Byliśmy w "nawiedzonym" domu pod Działdowem
    • + WIĘCEJ WIDEO
  • POZOSTAŁE SERWISY GRUPY NA:TEMAT
    • Biznes, Innowacje, nauka

    • Najlepsze newsy w kraju

    • Magazyn dla Rodzicow

    • Styl życia by naTemat.pl

Marki

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

  • Colin Kaepernick w kampanii Nike wywołał sporo kontrowersji.
    Ludzie niszczą ubrania i palą buty Nike. Wszystko przez tego sportowca

    W internecie pojawiło się mnóstwo filmików i zdjęć, na których ludzie bez skrupułów niszczą ciuchy wyprodukowane przez Nike. Tak wygląda ich ostra krytyka wobec najnowszej kampanii popularnej marki. A wszystko przez jednego zawodnika NFL - Colina Kaepernicka.

    POPKULTURA • 4.09.2018 19:31
  • Testujemy rajstopy popularnych marek i wybieramy najlepsze.
    Testujemy rajstopy popularnych marek i wybieramy najlepsze. Zwycięzcę możesz kupić w każdej drogerii

    Często gdy patrzę na moją "kolekcję zimową", która zastąpiła już jakiś czas temu letnie sukienki, zadaję sobie pytanie "dlaczego tego nie nosisz, przecież to takie ładne rzeczy?"... Gdy pytanie to zaczęło mnie poważnie męczyć, pozbyłam się rzeczy, na które odpowiedź brzmiała "bo nie lubię". Jednak to, co w szafie pozostało i tak wisi nietknięte. Dlaczego? Tym razem odpowiedź była przewrotna: "bo to sukienki, a ja nie znoszę nosić rajstop".

    STYL ŻYCIA • 23.11.2017 16:37
  • W celu uświetnienia premiery swego najnowszego produktu firma OKNOPLAST zorganizowała multimedialny event
    Prezentacja godna najbardziej luksusowych marek. Tak swój najnowszy produkt promowała polska firma OKNOPLAST

    Dobre, bo polskie. Nie oznacza to, że rodzimego produktu nie można promować według najlepszych zagranicznych wzorców. Z takiego założenia wyszła polska firma OKNOPLAST. Pod koniec kwietnia zaprezentowała swój autorski produkt – okno PIXEL. Temu pokazowi towarzyszyła multimedialna oprawa w stylu, którego nie powstydziliby się producenci innych najbardziej renomowanych marek.

    NATEMAT EXTRA • 6.05.2016 05:14
  • Motorola łagodzi objawy nomofobii

    Ile razy dziennie klepiemy się po kieszeni, sprawdzając nerwowo, czy podczas pogoni za tramwajem telefon przypadkiem z niej nie wypadł ? Albo zlani zimnym potem przetrząsamy nerwowo torebkę w poszukiwaniu smartfona, który o zgrozo mógł zostać w domu? Sama myśl o przeżyciu dnia bez możliwości nieustannej komunikacji ze światem wielu napawa przerażeniem, a u innych powoduje przynajmniej lekki dyskomfort. Nomofobia – bo, owszem, strach przed rozłąką z jedną z najważniejszych obecnie ludzkich komórek ma już swoją nazwę, nie jest póki co uleczalna. Jej skutki można jednak skutecznie łagodzić, o czym przekonuje Motorola, wprowadzając na rynek nowe modele smartfonów z serii Moto X.

    Technologie • 12.08.2015 09:52
  • Pop-upowy butik marki Hermes na ulicy w Hong Kongu
    Krótki romans z marką. Pop-up rozkocha w sobie klienta i go porzuci

    Pojawiają się na chwilę. Promują się w internecie lub za pomocą marketingu szeptanego. Dają klientowi poczucie, że jest wyjątkowy i modny. Przede wszystkim są doskonałym sposobem na wypromowanie marki. Pop-up store, w sezonie wiosenno-letnim jest ich wysyp, są coraz bardziej popularne w naszym kraju.

    DZIEJE SIĘ • 13.05.2015 18:28
  • Największy w Polsce telekom odświeża swój wizerunek. Poza stricte "kosmetycznymi" poprawkami są i duże zmiany: nowa oferta, filozofia i sposób komunikacji z klientem.
    Jutro zmienia się z Orange? Tak, ale dziś „liczy się to, co ważne dla Ciebie”. Największy telekom zmienia wizerunek

    „Liczy się to, co ważne dla Ciebie”. Tak właśnie brzmi nowe hasło kampanii Orange. Największy w Polsce telekom – po 20 latach obecności na rynku – chce nieco „odmłodzić” swój wizerunek i lepiej dopasować się do wymagań klientów. Stąd potężne zmiany w wizerunku marki: są nowe kolory, nowa identyfikacja wizualna, nowe standardy – ale i nowe pakiety w ofercie.

    NATEMAT EXTRA • 21.04.2015 16:27
  • Porzucił dziennikarstwo i wyjechał do Paryża, by stworzyć własną markę. "Polska to egzotyczny kraj dla Francuzów"
    Porzucił dziennikarstwo i wyjechał do Paryża, by stworzyć własną markę. "Francuzi nie wiedzą, gdzie leży Polska"

    Jedni odchodzą z korporacji, drudzy próbują stworzyć własny biznes, a jeszcze inni wcale nie odczuwają potrzeby zmiany swojego życia. Aleksander Jacob wiedział, że chce "czegoś więcej", a swojej nowej życiowej drogi postanowił poszukać poza krajem. Znalazł się w Paryżu, gdzie niemal od zera próbuje stworzyć własną markę wnętrzarską. O tym, dlaczego żyje dziś właśnie we Francji oraz jak wygląda Polska znad Sekwany, opowiedział w wywiadzie dla naszego serwisu.

    SPOŁECZEŃSTWO • 27.04.2014 20:28
  • LV to jedna z najczęściej podrabianych marek
    Polscy celebryci noszą podróbki. Chcą pokazać status, którego nie mają i klasę, której im brakuje

    Natasza Urbańska, Joanna Brodzik, Doda, posłanka Jolanta Szczypińska, panie Grycan, Tomasz Jacyków – to tylko niektórzy z bywalców "salonów", którzy lubią pokazywać się z akcesoriami opatrzonymi wielkimi logo znanych – i drogich – marek. Torba z logo LV czy Prady to jasny komunikat dla świata: mam pieniądze, osiągnęłam/–em sukces, patrzcie na mnie i podziwiajcie. Często jednak okazuje się, że te arcydzieła designu i przedmioty kultu, jakimi stały się marki, to podróbki.

    NATEMAT EXTRA • 3.04.2014 20:00
  • Keczup "Włocławek" zniknie z półek?
    "Nie przenoście nam keczupu do Łowicza". Internauci ratują keczup "Włocławek", czyli smak dzieciństwa

    Był jak Frugo wśród napojów, jak Ludwik wśród płynów do naczyń, jak Turbo wśród gum do żucia. "Keczup Włocławek znika ze sklepowych półek" – taka wiadomość obiegła ostatnio internet. I choć ostatecznie okazało się, że nie znika, a po prostu produkowany będzie gdzie indziej, internauci podnieśli larum i wezwali do obrony tej kultowej marki. Bo keczup z Włocławka to coś więcej niż keczup – to jeden z symboli dzieciństwa.

    NATEMAT EXTRA • 29.05.2013 17:11
  • Ile wart jest producent Twojego samochodu?

    Co jest ważne przy kupnie samochodu? Istnieje wiele priorytetów. Dla niektórych osób najważniejsza jest uroda auta. Dla innych liczy się jego niezawodność. Jeszcze innych interesuje przestronność, moc silnika czy niski apetyt na paliwo. Oczywiście, istnieją także przeróżne kombinacje tychże wymagań.

    MOTO • 19.04.2013 03:49
  • Przykład mody na no logo. Spodnie Levi's pozbawione nazwy producenta. Pozostałą jednak charakterystyczna czerwona metka...
    Każdy chce być "no logo". Jak komercjalizuje się... bunt wobec komercji

    "Obcinam, bo nie lubię. Bo mnie łaskoczą. Drapią. Są niepotrzebne, do niczego. Jak ktoś mnie pyta, skąd ta bluzka, najczęściej nie pamiętam. Bo obcięłam…" - pisze o metkach dziennikarka Beata Sadowska. Podobnie myśli coraz więcej osób, które wolą produkty bez metek, ale... wciąż markowe. Czy trend "no logo" to znak nowych czasów? - Prawdziwy buntownik nigdy nie kupi ubrania wielkiej korporacji tylko dlatego, że ona postanowiła nie przyszyć etykietki - mówi Adam Jarczyński z PAPR.

    SPOŁECZEŃSTWO • 1.03.2013 20:18
  • Adidas w czasie kryzysu na giełdzie zwiększył swoją wartość o 60 proc.
    Trzy paski na kryzys. Adidas święci największe triumfy od momentu, kiedy powstał

    Charakterystyczne trzy paski zna każdy. W Polsce "adidasami" nazywa się wszelakie obuwie sportowe – bo przez jakiś czas to buty Adidasa były dla nas najłatwiej dostępne i tak już się przyjęło. Dzisiaj marka święci swoje największe tryumfy i jest warta najwięcej w historii. Historii ze skandalami, rodzinnym dramatem, bratobójczą walką i nazistami w tle.

    POPKULTURA • 13.02.2013 21:18
  • Starbucks – jedna z tych zagranicznych marek, na których wejście do Polski czekano najbardziej niecierpliwie.
    Wczoraj Starbucks, dzisiaj Spotify. Na jakie jeszcze znane marki czekają Polacy?

    Oficjalne debiuty znanych zachodnich marek przyjmowane są u nas zawsze z dużym zainteresowaniem: wystarczy przypomnieć sobie wejście do Polski sieci Starbucks. Nie inaczej było w przypadku uruchomienia polskiej wersji muzycznego serwisu Spotify. A co czeka nas w przyszłości?

    SPOŁECZEŃSTWO • 12.02.2013 19:05
  • Internet ASAP już w marcu. "Pozycja obowiązkowa"

    Już 7 marca rozpocznie się druga w historii konferencja Internet ASAP. To impreza skierowana do wszystkich, którzy profesjonalnie podchodzą do działań marketingowych w internecie. Efektywnych działań.

    DZIEJE SIĘ • 25.01.2013 08:00
  • Klienci są skłonni zapłacić za lepsze traktowanie
    Polscy klienci mają dość. Sięgają głębiej do kieszeni, by ominąć kolejki i poczuć się jak VIP

    20 proc. – tyle Polacy są w stanie dopłacić w sklepie, na stacji benzynowej czy w banku. Za pomoc techniczną, szybki kontakt z obsługą, a czasem nawet… za zwykłą uprzejmość.

    DZIEJE SIĘ • 30.11.2012 14:51
  • Popularne sieci dyskontów, takie jak Biedronka czy Lidl, cieszą się coraz lepszą opinią konsumentów.
    Kochamy Allegro, IKEA i Rossmanna. Biedronka dopiero na piątym miejscu w rankingu konsumentów

    Polscy konsumenci najlepiej oceniają Allegro, które podbija rynek nie tylko cenami, ale i szeroką ofertą. Silną pozycję mają też IKEA i Rossmann. W pierwszej piątce znalazły się też sieć salonów Empik i dyskonty Biedronka. Ta ostatnia kategoria znacząco poprawia swoje notowania i cieszy się coraz lepszą opinią konsumentów.

    POPKULTURA • 28.11.2012 09:27
  • Produkty luksusowych marek można kupować nie tylko w oficjalnych sklepach i outletach, ale także w coraz popularniejszych w Polsce klubach zakupowych.
    Luksusowe marki w niskich cenach. Internetowe kluby zakupowe realną alternatywą dla outletów

    Odzież, biżuteria i kosmetyki z najwyższej półki, kupowane po cenach nawet o kilkadziesiąt procent niższych niż w tradycyjnym sklepie. Takimi propozycjami kuszą klientów internetowe kluby zakupowe, które dynamiką rozwoju wyprzedziły już w Polsce zakupy grupowe.

    DZIEJE SIĘ • 5.11.2012 18:14
  • Kolejne światowe marki wchodzą do Polski.
    Znane światowe marki szturmują Polskę. Na potęgę powstają nowe centra handlowe

    Kryzys kryzysem, ale światowe marki przypuszczają prawdziwy szturm na Polskę. W naszym kraju na potęgę buduje się nowe centra handlowe, a powierzchnie w nich zajmują firmy, których jeszcze u nas nie było. Ostatnio pojawiły się, lub wkrótce się pojawią, American Eagle Outfitters, Victoria's Secret, Louis Vuitton czy Disney Store.

    POPKULTURA • 8.10.2012 06:57
  • PRZEWODNICZACA RADY PROGRAMOWEJ KONGRESU KOBIET HENRYKA BOHNIARZ PODCZAS IV KONGRESU KOBIET
    Kongres Kobiet: Henryka Bochniarz nosi polskie marki, a NaTemat pisze o wielkich kobietach

    Aktywność, przedsiębiorczość, niezależność - to hasła przewodnie tegorocznego IV Kongresu Kobiet (14-15.09 Warszawa ). Przy okazji wydarzenia, warto pomówić o modzie, której nie byłoby bez wielkich kobiet. Specjalnie dla Was, przypominamy najważniejsze artykuły o wielkich kobietach i przyglądamy się stylowi Henryki Bochniarz.

    SPOŁECZEŃSTWO • 15.09.2012 14:31
  • Premiera iPhone 5 wzbudziła szał wśród miłośników Apple
    Apple na konferencji ogłasza iPhone'a 5. Ludzie szaleją, choć szału nie ma. Marki, za które damy się pokroić

    Apple zaprezentowało właśnie najnowszego iPhone'a 5. Standardowo już wydarzenie odbiło się szerokim echem nie tylko w branży, ale zwłaszcza wśród fanów. Gigant z Kalifornii jest idealnym przykładem firmy, której wokół swoich produktów udało się stworzyć kult, gdzie liczy się sam fakt posiadania, a wszystko inne schodzi na dalszy plan. Nie skorzystają z Windowsa, Samsunga, Nokii, bo… nie. Podobnych fanatyków można znaleźć naprawdę w każdej dziedzinie.

    DZIEJE SIĘ • 13.09.2012 14:00
+ Pokaż więcej

BLOGI

  • Grzegorz Grzybek
    Grzegorz Grzybek Szefowie marketingu największych polskich firm chcą, aby rząd i Prezydent wsparli budowanie Marki Polski

    Wczoraj podczas Forum Brandingu 2015 szefowie marketingu największych polskich firm i agencji reklamowych podpisali się pod manifestem "Marka dla Polski". Swoje podpisy złożyli także inicjodawcy: dyrektor fundacji „Marka dla Polski” Paweł Tyszkiewicz i partner zarządzający ośrodka dialogu i analiz THINKTANK Paweł Rabiej. Zamieszczam jego treść. Podpisalibyście się pod nim?

  • Grzegorz Grzybek
    Grzegorz Grzybek Sprężyna przestała istnieć. Marka Polski od początku

    Dobra informacja dla polskich firm z międzynarodowymi ambicjami. Twórca nagradzanej na świecie marki Poznania "Poznań* Miasto Know-How" odpowiedzialny za Markę dla Polski.

  • Benefit
    Benefit „Adidasy marki Puma” czyli kiedy marka staje się elementem języka potocznego

    Nie tylko adidasy – od lat marki dominujące na rynku stają się elementem mowy potocznej, wypierając swoje powszechne odpowiedniki i stając się uniwersalnym zamiennikiem dla podobnych produktów. Tak było swego czasu z Relaksami czy z Walkmanami. Trend ten pozostaje jednak niezmienny. Marki innowacyjne, takie jak Google czy MultiSport, stają się elementem języka potocznego.

  • Anna Szubert
    Anna Szubert Silna marka osobista - jak ją zbudować i komunikować?

    Na różnego rodzaju konferencjach, spotkaniach ludzie (przedsiębiorcy, właściciele jednoosobowych biznesów) pytają mnie "czym tak na prawdę jest ten personal branding?". Czy to jest jakaś nowa moda, czy faktyczna konieczność, by funkcjonować we współczesnym świecie. Dużo się o tym mówi, ale do tej pory pojęcie personal brandingu było enigmatyczne i, mimo że zaczyna coraz śmielej wkraczać do potocznego języka, to nadal jest dla wielu osób niezrozumiałe.

  • Olka Osadzińska
    Olka Osadzińska X AYS: Moda – nowe oblicze marek, które znamy i cenimy

    Czołówka polskiej mody i projekty, które co raz częściej zachwycają również poza granicami naszego kraju. Wyjątkowa jakość, dbałość o detal oraz limitowane edycje. X AYS concept store pokazuje nowe oblicze marek, które znamy i cenimy.

  • Superbrands
    Superbrands Świat reklamy PL 2013

    Czy agencje i domy mediowe potrafią sprostać dzisiejszym wyzwaniom marek? Czy polska reklama balansuje na linie i nie wiadomo, na którą stronę tej liny spadnie? Bo nie zanosi się żeby doszła do końca sznurka, acz bardzo jej tego życzę. Skąd takie twierdzenie?

  • Paweł Kaczor
    Paweł Kaczor Próba czasu

    Volkswagen. Marka produkująca auta dla ludu. Marka, która zdecydowanie bardziej kojarzy się z emeryckim i konserwatywnym stylem życia niż z frywolnymi i młodzieńczymi wygłupami. Golf? Pomijając skojarzenia z ciepłym swetrem to słowo również nie wywołuje rumieńców na twarzy każdego fana motoryzacji. Czy aby na pewno?

+ Pokaż więcej

POLECAMY

  • Colin Kaepernick w kampanii Nike wywołał sporo kontrowersji.
    Ludzie niszczą ubrania i palą buty Nike. Wszystko przez tego sportowca

    W internecie pojawiło się mnóstwo filmików i zdjęć, na których ludzie bez skrupułów niszczą ciuchy wyprodukowane przez Nike. Tak wygląda ich ostra krytyka wobec najnowszej kampanii popularnej marki. A wszystko przez jednego zawodnika NFL - Colina Kaepernicka.

  • Testujemy rajstopy popularnych marek i wybieramy najlepsze.
    Testujemy rajstopy popularnych marek i wybieramy najlepsze. Zwycięzcę możesz kupić w każdej drogerii

    Często gdy patrzę na moją "kolekcję zimową", która zastąpiła już jakiś czas temu letnie sukienki, zadaję sobie pytanie "dlaczego tego nie nosisz, przecież to takie ładne rzeczy?"... Gdy pytanie to zaczęło mnie poważnie męczyć, pozbyłam się rzeczy, na które odpowiedź brzmiała "bo nie lubię". Jednak to, co w szafie pozostało i tak wisi nietknięte. Dlaczego? Tym razem odpowiedź była przewrotna: "bo to sukienki, a ja nie znoszę nosić rajstop".

  • W celu uświetnienia premiery swego najnowszego produktu firma OKNOPLAST zorganizowała multimedialny event
    Prezentacja godna najbardziej luksusowych marek. Tak swój najnowszy produkt promowała polska firma OKNOPLAST

    Dobre, bo polskie. Nie oznacza to, że rodzimego produktu nie można promować według najlepszych zagranicznych wzorców. Z takiego założenia wyszła polska firma OKNOPLAST. Pod koniec kwietnia zaprezentowała swój autorski produkt – okno PIXEL. Temu pokazowi towarzyszyła multimedialna oprawa w stylu, którego nie powstydziliby się producenci innych najbardziej renomowanych marek.

  • Motorola łagodzi objawy nomofobii

    Ile razy dziennie klepiemy się po kieszeni, sprawdzając nerwowo, czy podczas pogoni za tramwajem telefon przypadkiem z niej nie wypadł ? Albo zlani zimnym potem przetrząsamy nerwowo torebkę w poszukiwaniu smartfona, który o zgrozo mógł zostać w domu? Sama myśl o przeżyciu dnia bez możliwości nieustannej komunikacji ze światem wielu napawa przerażeniem, a u innych powoduje przynajmniej lekki dyskomfort. Nomofobia – bo, owszem, strach przed rozłąką z jedną z najważniejszych obecnie ludzkich komórek ma już swoją nazwę, nie jest póki co uleczalna. Jej skutki można jednak skutecznie łagodzić, o czym przekonuje Motorola, wprowadzając na rynek nowe modele smartfonów z serii Moto X.

  • Grzegorz Grzybek
    Grzegorz Grzybek Szefowie marketingu największych polskich firm chcą, aby rząd i Prezydent wsparli budowanie Marki Polski

    Wczoraj podczas Forum Brandingu 2015 szefowie marketingu największych polskich firm i agencji reklamowych podpisali się pod manifestem "Marka dla Polski". Swoje podpisy złożyli także inicjodawcy: dyrektor fundacji „Marka dla Polski” Paweł Tyszkiewicz i partner zarządzający ośrodka dialogu i analiz THINKTANK Paweł Rabiej. Zamieszczam jego treść. Podpisalibyście się pod nim?

KARIERA

W GRUPIE NA:TEMAT

DOŁĄCZ DO NAS
KONTAKT
NAPISZ DO NAS
REKLAMA
SPRAWDŹ NASZE MOŻLIWOŚCI

JESTEŚ U SIEBIE

NAPISZ DO NAS
  • Facebook
  • 
  • 
  • REKLAMA
  • KONTAKT
  • O PROJEKCIE
  • KARIERA W NATEMAT
  • REGULAMIN
  • POLITYKA PRYWATNOŚCI
  • MAPA ARTYKUŁÓW