Gwiazdy na urodzinach Martini. Tak kultowa włoska marka świętowała okrągłą rocznicę
Polska edycja imprezy urodzinowej Martini odbyła się miesiąc po globalnym evencie. W lipcu, w jednym z najmodniejszych mediolańskich klubów, DAZI Milano, pojawiły się między innymi Dakota Johnson czy Chiara Ferragani.
Do gwiazd światowego formatu dołączyli goście z Polski: aktorka Wiktoria Gąsiewska, modelka Anna Markowska, Jakob Kosel, Rafał Jonkisz oraz Dawid Woliński. Całą piątkę można było spotkać również na imprezie w Warszawie.
Wczoraj w spektakularnych wnętrzach warszawskiego Ufficio Primo tradycję dolce vita, która była motywem przewodnim imprezy, celebrowali także Sandra Kubicka z Alkiem Baronem, Klaudia Halejcio, Karolina Gilon, Maja Sablewska, Anna Maria Sieklucka, Jakob Kosel z Ciocią Liestyle i Luka Trochonowicz.
Przedstawiciele marki podkreślali, że Martini to nie tylko numer jeden na świecie w kategorii wermutów oraz win musujących (bo i takie ma w swojej ofercie włoski brand) - to afirmacja kultury aperitivo oraz kultury Włoch w ogóle.
– MARTINI od samego początku było czymś więcej niż tylko marką alkoholu. Przez ostatnie 160 lat brand odegrał znaczącą rolę w promocji włoskiej kultury i stylu życia, tak zwanego dolce vita. Niezmiennie wspieramy kulturę aperitivo w każdym zakątku świata, zachęcając do wspólnej celebracji wyjątkowych chwil – mówi Martyna Jaskólska, Brand Manager Martini.
Tradycyjna receptura, idealny smak
160 lat w historii Martini przekłada się aż na osiem pokoleń twórców tego unikalnego aperitivo. Unikalnego i zarazem sekretnego, bo sztuka blendowania Martini jest przekazywana kolejnym mistrzom w ścisłej tajemnicy. Warto wiedzieć, że jest to proces niezwykle skomplikowany. Uzyskanie idealnego profilu smakowego wymaga od master blendera pobrania i sprawdzenia aż 500 próbek roślin rocznie.
Wspomniany sekret, czyli receptura Martini, narodził się w 1863 roku, kiedy to trójka przyjaciół: Alessandro Martini, Teofilo Sola oraz Luigi Rossi, wpadła na pomysł, aby stworzyć i wprowadzić na rynek wermut pod własnym szyldem. Pierwszym produktem z “rodziny” było Martini Rosso, natomiast Bianco zaczęło podbijać cocktail bary dopiero po 47 latach od powstania firmy. Dzisiaj oferta marki jest znacznie szersza, bo obejmuje również bąbelki: MARTINI Prossecco, Asti, Brut i Rose.