W najnowszym odcinku podcastu "Praca 3.0." gościła Martyna Zastawna – założycielka firmy "woshwosh", współzałożycielka agencji marketingowej SzeptSzum oraz ekspertka CSR. To ostatnie było tematem rozmowy z Anną Jurgaś. – CSR to skrót od społeczna odpowiedzialność biznesu. Osoba zajmująca się tym w firmach dba o wszelakie kwestie związane ze środowiskiem, charytatywnością oraz działalnością społeczną – wyjaśniła Zastawna. Jak dodała, pojęcie jest modne dopiero od kilku lat w Polsce i wciąż jest mylnie kojarzone jedynie z ekologią. – A chodzi również o m.in. dobrobyt pracowników – wytłumaczyła. Jakie cechy ma idealny CSR-owiec? – Kreatywność, analityczne myślenie w kontekście układania strategii CSR oraz przebojowość. Ta ostatnia jest szczególnie ważna, jeśli to stanowisko jest nowe w firmie i ma się do czynienia z trudnym zarządem – powiedziała ekspertka.