
Reklama.
Komunikacja to filar wszystkich obszarów każdej działalności. Na świecie efektywna komunikacja postrzegana jest jako jedno z najistotniejszych działań wpływających na sukces organizacji. Dzisiaj liderów ocenia się już nie tylko na podstawie osiąganych wyników. Podstawą ocen kompetencyjnych są również choćby umiejętności komunikacji z zespołem.
Jedna z największych oraz najdłużej działających organizacji typu non profit na świecie - International Association of Business Communicators IABC, skupiająca osoby pracujące w najbardziej prestiżowych korporacjach oraz firmach konsultingowych reprezentujące w ponad połowie firmy z list Fortune 500 i Fortune 100 stworzyła unikalny system do dzielenia się swoją wiedzą. Polski Oddział IABC/Poland organizuje po raz pierwszy w naszym kraju Business Communication Forum. Rodzimi eksperci w oparciu o światowe trendy i standardy inicjują dyskusję, której celem jest wskazanie najlepszych metod komunikacji i rozwiązań bezpośrednio przekładających się na osiąganie przewagi konkurencyjnej i założonych celów w obszarach związanych z rozwojem biznesu. Jako pierwszy głos zabierze Maciej Mrozowski (dr hab., prof. Uniwersytetu Warszawskiego oraz Katedry Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Szkoły Wyższa Psychologii Społecznej) dzieląc się refleksjami o "ekonomii i biznesie w dyskursach codziennych”. Justyna Piesiewicz, założyciel i Prezes Zarządu IABC/Poland poszuka odpowiedzi na pytanie “jak to jest z tą komunikacją" (opinie polskich liderów). Jarosław Roszkowski reprezentujący Brand 24 S.A. opowie o nowych mediach i komunikacji marketingowej 2.0. Joanna Malinowska-Parzydło, CEO Personal Brand Institute, Prezes Polskiego Stowarzyszenia Mentoringu poruszy rolę menedżera w komunikacji. Głos zabiorą również między innymi Halina Frańczak, Dyrektor Działu Komunikacji Deloitte w Polsce i Europie Środkowej, Członek Honorowy IABC/Poland, Kamil Przełęcki, Dyrektor ds. rozwoju i konwergencji multimediów w Agora S.A., Marek Sypek, Prezes Zarządu Agros Nova.
Podczas Forum silną reprezentacją wystąpi ekipa naTemat.pl: o mediach, firmach i sukcesie między innymi z Bartoszem Węglarczykiem podyskutuje Redaktor Naczelny serwisu Tomasz Machała oraz Wojciech Fułek, Przewodniczący Rady Miasta Sopot. O "komunikacji bez słów" w debacie "Oko w oko" głos zabierze Wojciech Szarski (Macaroni Tomato), o meandrach komunikacji usług profesjonalnych z Mecenasem Maciejem Ślusarkiem podyskutuje Artur Sikorski, Prezes Law&Partners Foundation, Członek Honorowy Rady Programowej IABC/Poland.
Powinienem napisać “chętnych zapraszamy”. Niestety, wolnych miejsc już nie ma...