youtube.com
Reklama.
Kampanię "Ci najrzadsi" promuje film wyreżyserowany przez Roberto Cinardi. Malownicze krajobrazy włoskiej Arbuzji i Wysp Kanaryjskich nawiązują do miejsc występowania zagrożonych gatunków zwierząt. Jest wiele kampanii skutecznie zwracających oczy świata na ginące gatunki. Niedźwiedzie polarne, foki, wieloryby czy delfiny przyciagają znaczną uwagę mediów, a w następstwie ludzi. Świadomość w tej kwestii rośnie zdecydowanie szybciej niż świadomość cierpienia ludzi z powodu rzadkich chorób. Te wydają się być przez media niezauważane.
I oto jest! Film z młodym, nagim meżczyzną. Choroby na pierwszy rzut nie widać. Zresztą kto chciałaby ją oglądać... Co innego nagość. Ja chętnie i z zainterowaniem obejrzałam cały film. Dokładnie i uważnie! Czy coś więcej dojrzę?

Za filmem stoi Dompé - biofarmaceutyczna firma inwestująca w badania leków na rzadkie choroby. Tym razem inwestuje w budowanie świadomości.
Moja uwaga została skutecznie przyciagnięta. Teraz sprzedaję ją Wam.
Czy moja świadomość wzrosła? Tak! Od dzisiaj wiem, co to Hyperphenylalaninemia. Niestety nie potrafię powtórzyć z pamięci jej nazwy. Może świadomość poprawiłaby się, gdyby nazwy rzadkich chorób były łatwiejsze do zapamiętania?
28 lutego jest Światowym Dniem Rzadkich Chorób. Ciekawe, czy na moim Facebooku i Twitterze będzie tak samo celebrowany jak dzisiajszy Dzień Niespodziewanego Całusa.
CMOK