O autorze
Jaga Hupało specjalistka fryzur. Współpracowała z artystami z różnych dziedzin - teatru, mody, sztuki, filmu i telewizji. Angażuje się w działania różnych instytucji, tworząc projekty dla Teatr Wielki Opera Narodowa, CSW Zamek Ujazdowski, Teatru Polskiego, ZACHĘTA Narodowa Galeria Sztuki, Teatru Muzycznego Roma, Laboratorium Dramatu, Muzeum Pałac w Wilanowie. Jest ambasadorem kampanii „Pokochaj swoje włosy” marki Philips, objęła patronat honorowy nad kampanią społeczną „V-Day”. Stworzyła studio, które stało się miejscem artystycznych i kulturalnych spotkań, ale przede wszystkim pracownią Jaga Hupało Born To Create w której kieruje zespołem stylistów wyznaczających nowe trendy w modzie.

PRACOWNIA JAGA HUPAŁO BORN TO CREATE
UL. BURAKOWSKA 5/7
01-066 WARSZAWA

TEL.:
+48 607 098 230
+22 817 14 22
+22 636 67 59
RECEPCJA@JAGAHUPALO.PL

FANPAGE: JAGA HUPALO BORN TO CREATE
INSTAGRAM: JAGAHUPALO

Piękno na przekór chorobie - Pracownia Jaga Hupało Born to Create dla kampanii „Coś do nich mam” fundacji Rak&Roll

Joanna Horodyńska dla "Coś do nich mam" fundacja Rak&Roll Wygraj Życie Fotograf Kasia Bielska SHOOTME Visual Artists / Maja Ajnenkiel
Wierzę, że zdrowie i piękno są ze sobą nierozerwalne. Gdy tracimy jedno, tracimy też drugie. Wiele z nas wkłada dużo energii w dbanie o siebie- piękną fryzurę, promienistą skórę oraz wyćwiczone i właściwie odżywione ciało. Do ideału czasami może zabraknąć tylko kontrolnych badań.


Mimo, że w Polsce na raka piersi choruje stosunkowo mniej kobiet niż w USA, to jednak więcej z nich umiera na tę chorobę. Jak pokazują badania, większość kobiet nie chodzi jednak na USG*. Powód? Okazuje się, że unikamy regularnych badań - boimy się wyniku, wstydzimy się swojego biustu, jesteśmy ciągle zbyt zajęte.


W tym roku fundacja Rak&Roll postanowiła zachęcić dziewczyny do profilaktycznego badania USG piersi poprzez kampanię na social media. Instagram i Facebook są miejscami, w których kosmetyki, ubrania i osoby zyskują sławę, dlatego też promocja badania USG znalazła tam swoje miejsce. W akcji wzięły udział znane influenserki, modelki, blogerki, prezenterki telewizyjne, które wykorzystały swoja popularność do zwrócenia uwagi na temat? profilaktyki.


Hasłem kampanii jest „Coś do nich mam!” Połączono ją z premierą nowości rynkowej - specjalnego żelu, którego wystarczy użyć raz w roku, by zadbać o piękno i zdrowie piersi.
Produkt miał być dopasowany do każdego kształtu piersi – zezowatych, sterczących, trójkątnych, a nawet silikonowych. Kampania użyła marketingowego triku - tym środkiem okazał się być zwykły żel do USG, którego używa lekarz podczas każdego badania


Mój zespół stylistów Jaga Hupało_Born to Create włączył się w tę akcję poprzez stylizowanie włosów gwiazd biorących udział w promocyjnej sesji zdjęciowej, m.in.: Karoliny Gilon, Aleksandry Hamkało, Joanny Horodyńskiej, Joanny Jabłczyńskiej, Julii Kuczyńskiej (Maffashion), Darii Ładochy, Jessici Mercedes, Małgorzaty Rozenek-Majdan, Zofii Ślotały, Julii Wieniawy, Barbary Wrońskiej. Stylizacje podkreśliły ich kobiecą energię.

Każda współpraca z fundacją Rak&Roll przywołuje moje wspomnienia z Magdą Prokopowicz, dla której przygotowywałam peruki. Uwielbiałam patrzeć jak cieszyła się z tych kreacji włosów. Doskonale rozumiała, że dzieląc się tym doświadczeniem może pomóc innym kobietom. Tak zaczęła się nasza inspirująca znajomość, dzięki której włączyłam się w pomoc kobietom chorującym na raka w ramach kampanii „Nie po to kupiłam sukienkę żeby umrzeć” w 2011 roku.

Akcja była dedykowana kobietom, które w wyniku choroby nowotworowej straciły pewnoś siebie i wiarę w swoją kobiecość. W ramach kampanii stworzyłam dla nich nowe stylizacje włosów oraz peruk.

Wierzę, że włosy dają ochronę oraz moc – są sztandarem naszej osobowości. Fundacja Rak&roll, którą założyła Magda, przekazuję tę moc kobietom wtedy, gdy najbardziej jej potrzebują, dlatego to właśnie Magdzie dedykuję prace dla tegorocznej kampanii „Coś do nich mam”.

Głównym partnerem akcji jest Avon Kontra Rak Piersi. Kampania została stworzona przez agencję DDB & Tribal. Współpraca: Facebook Creative Shop, Moodage, Big Picture, MessengerFox, Gutenberg Networks, Shootme Visual Artists, Televisor, Warner Music Poland i Kayax.

*Raport „Badanie piersi” przygotowany przez firmę Izmałkowa, maj 2017 r.

PRODUKCJA
SHOOTME Visual Artists / Maja Ajnenkiel
FOTOGRAF
Kasia Bielska
ASYSTENT FOTOGRAFA
Gabriel Orłowski
POSTPRODUKCJA FOT
Agata Bielska
GIFY
Zuzanna Sałdan
VIDEO
Dominika Podczaska / Point of You
DZWIĘKOWIEC
Paulina Dachta
SPRZET FILMOWY
RENT CAM
MAKING OFF
Magda Seweryn
POSTPRODUKCJA
TELEVISOR, JUICE
MUZYKA
WARNER MUSIC POLSKA, KAYAX
GIFY
Zuzanna Sałdan
STYLIZACJA
Hartwing Fashion Department
HAIR
Pracownia Jaga Hupało Born To Create

Wiktoria Kopel / Pracownia Jaga Hupało Born To Create.
Joanna Januchta / Pracownia Jaga Hupało Born To Create.
Wiktoria Kopel / Pracownia Jaga Hupało Born To Create.
Aleksandra Deląg/ Pracownia Jaga Hupało Born To Create.


MAKE UP
AVON|| Magdalena Bochen, anna Świderska , Weronika Tutaj

SOKI
Cold Press Juice
CATERING
Agnes Woo
STUDIO
PIN- Up Studio

Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie

Oceń ten artykuł:

Trwa ładowanie komentarzy...

TYLKO W NATEMAT

0 0"Znajomi mi wyjaśnili". Kaczyński popłynął mówiąc o dzieciach – lekarka obala jego teorię
WYWIAD 0 0"Upadek poczucia humoru". Andrzej Mleczko odpowiada na awanturę wokół ostatniego rysunku
0 0"Kapelani zamiast personelu". Ten lekarz stworzył grupę, która tropi patologie w szpitalach
Coca-Cola 0 0Jak uczyć dzieci chronić środowisko, czyli czy najmłodsze pokolenie uratuje świat
Duka 0 0Szwedzki przepis na spotkanie. “Krog” to kolejne modne słowo ze Skandynawii
0 0Będzie nowe państwo w Unii Europejskiej? Tusk dał zielone światło
0 0Poruszający apel Strzembosza. Chce od premiera męskiej decyzji ws. Ziobry