Czerwiec przyzwyczaił nas do płacenia mniej, ponieważ ceny obniżają już nie tylko wielkie sieciówki, ale i moda bardziej unikatowa czy alternatywna. Kolor czerwony nabiera wtedy odmiennego znaczenia, bo zamiast blichtru i elegancji krzyczy do nas SALE, -50%, OFF! Polska Moda stwierdziła, że też da zniżki i tak oto w nowoczesnym koncepcie domu handlowego MYSIA3 już w ten weekend rusza wspólna akcja rabatowa. Sprawdźcie co i o ile będzie tańsze.
Ludzie boją się inności, to wiadomo nie od dziś. Zakupy wolimy robić zdecydowanie w znanych i sprawdzonych miejscach. Tylko niewielu poszukuje i chce czegoś odmiennego. Główną przyczyną jest niemal paraliżujący strach przed nowoczesnym designem i visualem oraz nieznanymi nazwami. Bo wtedy na pewno wszystko jest drogie i nie dla mnie. Kiedyś kupowaliśmy w pasażach handlowych marketów typu Tesco czy Real, później powstały coraz większe centra handlowe i to one wygrały z pasażami. Teraz pojawiają się alternatywne i ciekawe domy handlowe, ale boimy się do nich wchodzić. Niesłusznie, ponieważ wśród marek prezentujących się w takich punktach są nie tylko te, w których trzeba płacić za towar w tysiącach. Idealnym przykładem jest MYSIA3, gdzie wśród drogich produktów znajdują się bardzo liczne przystępne, wręcz normalne cenowo, a wciąż dobre i bardziej indywidualne rzeczy niż w znanych, zagranicznych sieciówkach. A jeśli i takie miejsce proponuje zniżki, to tym bardziej dlaczego nie skorzystać? Nie musisz być wyznawcą „świętej mody”, żeby tam pójść, bo w sieciówkach wielu ubiera się za cenę, którą spotkasz również na MYSIEJ.
Żeby dowiedzieć się więcej na temat weekendowych promocji i sprawdzić co konkretnie będzie przecenione, sam wybrałem się na Mysią3. Już dziś cały budynek został oznakowany czerwonymi taśmami. W sobotę, 22 czerwca, na parterze będzie się znajdował "czerwony bufet", a przechodzący goście będą częstowani czerwonymi przekąskami. Prócz stałej sezonowej obniżki COSa, swoje specjalne oferty do klientów kierują 3 różnorodne i interesujące marki.
UEG
To minimalistyczna moda, bazująca na bieli i czerni, ale w nowoczesnej formie. Ich papierowe torby i pokrowce na iPady stały się ostatnio bardzo popularne. Oczywiście wszystko co jest w wersji papierowej można prać i poddaje się ruchom sylwetki, bowiem UEG przedstawia bardzo konceptualne podejście do tematu oraz ceni komfort noszenia. Ten na MYSIEJ to jedyny w Polsce stacjonarny salon marki. Standardowe ceny oscylują pomiędzy 90 a 220zł w tank topach, koszule są od 350zł, a torby od 90 do 280zł.
Specjalne rabaty dotyczą poniższego asortyment:
T-shirty -10% Koszule -20% kamizelki – 30% papierowe płaszcze/fraki i marynarki -40%
UFUFU
Jest to MultiKoncept, gdzie prócz ubrań z metką UFUFU, dla której projektują Michał Starost i Katarzyna Kmiecik, znajdziemy także inne nazwiska młodych twórców zarówno polskich jak i zagranicznych. Marki, które obniżą swoje ceny to:
Blessus z rabatem -30% (przykładowe ceny to spódniczka 990zł, sukienka 1990zł)
UFUFU kolekcja FRESH -20% (ceny normalne to np. bluzka 229zł, spodnie 299zł)
Manitic -30% (bluzki standardowo od 195 zł)
Irina Panicheva -30% (np. kolorowe spódnice maxi 490 zł)
IMPOSSIBLE Project
Moda to nie wszystko. Na Mysiej prócz ubrań, akcesoriów, designu i wyposażenia wnętrz znajdziemy także… aparaty i filmy fotograficzne.IMPOSSIBLE to pierwsze w Polsce centrum analogowej fotografii natychmiastowej, gdzie można kupić nowe filmy do klasycznych aparatów polaroid, a także książki, magazyny i akcesoria z nimi związane.
Dla wszystkich fanów polaroida:
- kup 3 dowolne filmy, a dostaniesz 50 żniżki na 4tą paczkę
- do każdego zakupu dowolnego filmu czarnobiałego (PX 600, PX 100, PZ 600) dorzucamy Dry Age Kit gratis.
- kolekcjonerska edycja bluz Polaroid "Factory Jacket" w promocyjnej cenie 290 zł (cena standardowa 330zł)