biblioteczne.pl
Reklama.
"Szanowny Panie,
informuję, że zapoznałam się z treścią artykułu.
Dziękuję za zgłoszone nieprawidłowości, niemniej jednak informuję, że zgodnie z § 20 ust. 8 Regulaminu odprawy oraz przewozu osób, rzeczy i zwierząt przez "Koleje Mazowieckie - KM" (RP - KM): KM nie udziela odpowiedzi na skargi lub wnioski, jeśli nie zawierają imienia i nazwiska (nazwy)wnoszącego oraz pełnego adresu do korespondencji pocztowej.
Nadmieniam również, że zgodnie z § 20 ust. 2 Regulaminu odprawy oraz przewozu osób, rzeczy i zwierząt przez "Koleje Mazowieckie - KM" (RP - KM): skargi/wnioski należy składać
w terminie 7 dni od daty zdarzenia, podając szczegółowy opis zdarzenia (m.in. datę, miejsce, numer pociągu, relację oraz godzinę odjazdu pociągu; numer kierownika pociągu/konduktora/kontrolera, itp.)
Z poważaniem
.......................
Zespół Skarg i Reklamacji
Joanna ........................
"Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o.
ul. Lubelska 26
03-802 Warszawa"
Moja odpowiedź była następująca:
"Pani Joanno,
Dziękuję za niezwykle "ciepłą", pełną "zrozumienia" i złożoną odpowiedź. Również jestem wdzięczny za zapoznanie mojej skromnej osoby z regulaminem składania reklamacji.
Z przykrością stwierdzam, że poniższa odpowiedź jest dowodem na to, że Państwo nie widzą problemu i stosują komunikację znaną z PRL-u, gdzie Pasażer jest petentem, który jak chce może wpisać się do "Książki Skarg i Wniosków". W normalnej firmie działającej na rynku w warunkach konkurencji takie potraktowanie korespondencji od Klienta jest równoznaczne z konsekwencjami służbowymi. To faktycznie skłania mnie do dalszych działań. Zmusimy was, mówię tutaj o ludziach, którzy każdego dnia są skazani na Państwa usługi do poprawy sytuacji i wprowadzenie standardów europejskich.
Proszę spodziewać kolejnych publikacji i interwencji.
P.S. Artykuł jest pochodną wielu zdarzeń. Ostatnie to spóźnienia na trasie Wołomin - Warszawa Wileńska 18.10.2013 (07:00 - 08:00)
Pozdrawiam,
Mariusz Chrapiński"