Zawsze chciałem zajmować się sprzedażą. Poza pieniędzmi moją motywacją była chęć wspierania sprzedaży innych firm. W pewnym momencie największą satysfakcję osiągasz, gdy pomagasz rosnąć biznesom swoich klientów. W przypadku
pozycjonowania za ich sukcesem stoi popularność Google w naszym kraju. Niemal sto procent polskich Internautów właśnie od wyszukiwarki rozpoczyna poszukiwanie usług lub produktów. Moją rolą jest zapewnić firmie widoczność. Jeśli wpiszesz do Google frazy
hale namiotowe, wymiana opon, medycyna estetyczna lub nawet
usługi pogrzebowe, zobaczysz
pozycjonowaną stronę. Nie znalazła się tutaj przypadkowo. Tacy ludzie jak ja podnieśli jej wartość, tak aby uzyskała pozycję w TOP5 wyników wyszukiwania. Najprawdopodobniej jest przyjazna dla urządzeń mobilnych, posiada wiele przydatnych treści i prowadzą do niej rekomendacje z wielu serwisów internetowych, blogów i katalogów.