Gwiazda Euro mieniąca się nad nami od przeszło 5 lat zgasła kilka dni temu.

REKLAMA
Jak słusznie zauważył mòj szwagier Bobi, Olimpiada to czteroletni okres poprzedzający Igrzyska. Pamiętajmy o tym i nie mylmy się.
W dniu finałowego meczu przed wejściem do strefy kibica w Warszawie, pod Pałacem Kultury czekały już tiry i wózki widłowe, gotowe uprzątnąć w trzy dni miejsce tylu emocji, rozwodnionego piwa i niewyobrażalnych kolejek po żetony potrzebne do kupienia kiełbasek.
Zgodnie z ideą "jest człowiek, znajdzie się paragraf", funkcjonuje w obliczu świąt i wydarzeń, branża reklamowa. "Jest święto, potrzebny jest i pomysł".
Tak więc było Euro, a w raz z nim sponsorzy tytularni, sponsorzy wspierający, sponsorzy małymi literami i sponsorzy, którzy nie wykorzystali szansy na zaistnienie tak jak powinni.
Było też piwo Tyskie.
Które kolejny raz zalało Polskę flagami biało-czerwonymi z logo Tyskiego.
Niektórym się to podobało, niektórym nie, ale jedno trzeba przyznać.
Gdyby zapytać która marka piwna jest sponsorem Euro w kraju odpowiedź wielu brzmiałaby "Tyskie". Nie Carlsberg, jak to miało miejsce w rzeczywistości.
Tyskie wypuściło do sieci filmik, który miał sprawiać wrażenie spontanicznej akcji.

Konwencja reliazacji a’la MTV, podkolorowane, z mocną pracująca na boki kamerą z ręki.
Wygląda jak wygląda, ale o flagach film przypomniał, tak jak miał przypomnieć.
Brawo Tyskie!
Podoba mi się styl w jaki kolejny raz sprzedajecie ten sam produkt.
Podoba mi się pierwotny pomysł flag i wyobrażam sobie radość, jaką pomysłodawcy i wykonawcy musieli czuć kiedy pierwszy raz zaczęły się pojawiać te flagi w oknach.
Wiem, że była to satysfakcja wtedy i wiem, że wcale nie mniejsza była i na tych mistrzostwach.:)
Udanym bonusem do flag, ze strony Tyskiego ( bo akcje Piąty Stadion chciałbym pominąć) był skromny, ale cholernie trafiony pomysł z podawaniem sobie piwa przez internautów, który znajdziecie na Facebooku Tyskie.
Niekończący się wąż ludzi, pijących Tyskie przed kamerkami w mieszkaniach i podłączające się kolejne osoby.
Brawo za pomysł dla kreacji, brawo dla klienta za akceptacje.
Oglądanie tego naprawdę na jakiś czas wciąga;)
P.S.
U nas trwa demontaż, a w tym czasie sponsor generalny Igrzysk w Londynie, piwo Heineken przemalowuje w Londynie 150 pubów na zielony kolor- mają chłopaki rozmach.
Czekam z nadzieją na jakieś filmy związane z tą akcją, bo przemalowywać można też z rozmachem
P.S.
Fetyszyści logotypów i typografii donoszą, że logo Igrzysk Londyn 2012 jest dość nieprzyzwoite, też to widzicie?;)
logo