Wyniki serwisów Grupy naTemat.
Wyniki serwisów Grupy naTemat.
Reklama.
Pięć lat
A z tymi dobrymi nowinami przychodzimy do Was w wyjątkowym dla naTemat miesiącu. Bowiem to w lutym 2012 roku nasz serwis po raz pierwszy zadebiutował w polskim internecie. Równo 5 lat temu wystartowało naTemat, które w znaczący sposób zmieniło w Polsce postrzeganie mediów internetowych oraz reklamy natywnej. Zaczynaliśmy jako grupa kilku osób, która do dzisiaj przekształciła się w organizację zatrudniającą kilkadziesiąt osób i wydającą cztery samodzielne serwisy i dwa kolejne w ramach ekosystemu naTemat (Bliss i TruDat). W ostatnich latach nie było większego biznesowo-oglądalnościowego sukcesu w polskich mediach w sieci.
W górę, w górę!
Styczeń 2017 roku jest czwartym miesiącem z rzędu, gdy naTemat bije swój absolutny rekord oglądalności. W październiku było tu 6,3 mln unikalnych użytkowników. W listopadzie od razu pobiliśmy ten wynik, by w grudniu raz jeszcze zanotować rekordową liczbę – 7 mln UU. I jesteśmy w styczniu, gdy nie tylko utrzymaliśmy magiczną barierę 7 mln, ale przeskoczyliśmy ją do 7,15 mln UU. Niezmiernie cieszy nas fakt, że jest Was tak dużo, a nasza wysoka oglądalność to nie żaden przypadek, ale ciągle utrzymująca się tendencja. W międzyczasie przeszliśmy największą zmianę wizualną w naszej historii, dzięki czemu nasz serwis jest nie tylko ładniejszy, ale i szybszy!
To jednak nie jedyny styczniowy rekord. W tym samym miesiącu najlepszy wynik miał też nasz magazyn dla rodziców. MamaDu.pl stuknęło 1,05 mln UU. To wzrost o 48 proc. w porównaniu do roku poprzedniego. Równie wysoki wzrost rok do roku (43 proc.) zanotowało INNPoland.pl z wynikiem 1,1 mln UU. Z kolei satyryczny ASZdziennik.pl, czwarty serwis z naszej rodziny, odwiedziło 1,25 mln UU, co daje 32 proc. wzrostu względem roku poprzedniego.

Tym samym w styczniu 2017 roku serwisy Grupy naTemat mają łącznie 10,5 mln unikalnych użytkowników.

A tymczasem na Facebooku
Niedawno dotarł do nas też najnowszy (grudzień 2016) raport Sotrendera, który dokładnie prześwietla social media. Fanpage naTemat jest 7. najbardziej interaktywną stroną w Polsce. Wyprzedzamy jednak wszystkie media, które pojawiły się w tym zestawieniu: Gazetę.pl, TVN24.pl, Fakt24.pl, WP Wiadomości czy Telewizję Republika. Jednocześnie – według tego raportu – po raz kolejny z rzędu jesteśmy najbardziej interaktywną marką, a pod względem zaangażowania marki zajmujemy drugie miejsce. Marka naTemat zanotowała także największy odsetek zaangażowanych fanów.
logo
Nie pozostaje nam nic innego, jak podziękować za to, że jesteście z nami, i obiecać, że każdego dnia staramy się dostarczać Wam jeszcze bardziej angażujące, innowacyjne i jakościowe treści.