
Reklama.
Pięć lat
A z tymi dobrymi nowinami przychodzimy do Was w wyjątkowym dla naTemat miesiącu. Bowiem to w lutym 2012 roku nasz serwis po raz pierwszy zadebiutował w polskim internecie. Równo 5 lat temu wystartowało naTemat, które w znaczący sposób zmieniło w Polsce postrzeganie mediów internetowych oraz reklamy natywnej. Zaczynaliśmy jako grupa kilku osób, która do dzisiaj przekształciła się w organizację zatrudniającą kilkadziesiąt osób i wydającą cztery samodzielne serwisy i dwa kolejne w ramach ekosystemu naTemat (Bliss i TruDat). W ostatnich latach nie było większego biznesowo-oglądalnościowego sukcesu w polskich mediach w sieci.
A z tymi dobrymi nowinami przychodzimy do Was w wyjątkowym dla naTemat miesiącu. Bowiem to w lutym 2012 roku nasz serwis po raz pierwszy zadebiutował w polskim internecie. Równo 5 lat temu wystartowało naTemat, które w znaczący sposób zmieniło w Polsce postrzeganie mediów internetowych oraz reklamy natywnej. Zaczynaliśmy jako grupa kilku osób, która do dzisiaj przekształciła się w organizację zatrudniającą kilkadziesiąt osób i wydającą cztery samodzielne serwisy i dwa kolejne w ramach ekosystemu naTemat (Bliss i TruDat). W ostatnich latach nie było większego biznesowo-oglądalnościowego sukcesu w polskich mediach w sieci.
W górę, w górę!
Styczeń 2017 roku jest czwartym miesiącem z rzędu, gdy naTemat bije swój absolutny rekord oglądalności. W październiku było tu 6,3 mln unikalnych użytkowników. W listopadzie od razu pobiliśmy ten wynik, by w grudniu raz jeszcze zanotować rekordową liczbę – 7 mln UU. I jesteśmy w styczniu, gdy nie tylko utrzymaliśmy magiczną barierę 7 mln, ale przeskoczyliśmy ją do 7,15 mln UU. Niezmiernie cieszy nas fakt, że jest Was tak dużo, a nasza wysoka oglądalność to nie żaden przypadek, ale ciągle utrzymująca się tendencja. W międzyczasie przeszliśmy największą zmianę wizualną w naszej historii, dzięki czemu nasz serwis jest nie tylko ładniejszy, ale i szybszy!
Styczeń 2017 roku jest czwartym miesiącem z rzędu, gdy naTemat bije swój absolutny rekord oglądalności. W październiku było tu 6,3 mln unikalnych użytkowników. W listopadzie od razu pobiliśmy ten wynik, by w grudniu raz jeszcze zanotować rekordową liczbę – 7 mln UU. I jesteśmy w styczniu, gdy nie tylko utrzymaliśmy magiczną barierę 7 mln, ale przeskoczyliśmy ją do 7,15 mln UU. Niezmiernie cieszy nas fakt, że jest Was tak dużo, a nasza wysoka oglądalność to nie żaden przypadek, ale ciągle utrzymująca się tendencja. W międzyczasie przeszliśmy największą zmianę wizualną w naszej historii, dzięki czemu nasz serwis jest nie tylko ładniejszy, ale i szybszy!
To jednak nie jedyny styczniowy rekord. W tym samym miesiącu najlepszy wynik miał też nasz magazyn dla rodziców. MamaDu.pl stuknęło 1,05 mln UU. To wzrost o 48 proc. w porównaniu do roku poprzedniego. Równie wysoki wzrost rok do roku (43 proc.) zanotowało INNPoland.pl z wynikiem 1,1 mln UU. Z kolei satyryczny ASZdziennik.pl, czwarty serwis z naszej rodziny, odwiedziło 1,25 mln UU, co daje 32 proc. wzrostu względem roku poprzedniego.
Tym samym w styczniu 2017 roku serwisy Grupy naTemat mają łącznie 10,5 mln unikalnych użytkowników.
A tymczasem na Facebooku
Niedawno dotarł do nas też najnowszy (grudzień 2016) raport Sotrendera, który dokładnie prześwietla social media. Fanpage naTemat jest 7. najbardziej interaktywną stroną w Polsce. Wyprzedzamy jednak wszystkie media, które pojawiły się w tym zestawieniu: Gazetę.pl, TVN24.pl, Fakt24.pl, WP Wiadomości czy Telewizję Republika. Jednocześnie – według tego raportu – po raz kolejny z rzędu jesteśmy najbardziej interaktywną marką, a pod względem zaangażowania marki zajmujemy drugie miejsce. Marka naTemat zanotowała także największy odsetek zaangażowanych fanów.
Niedawno dotarł do nas też najnowszy (grudzień 2016) raport Sotrendera, który dokładnie prześwietla social media. Fanpage naTemat jest 7. najbardziej interaktywną stroną w Polsce. Wyprzedzamy jednak wszystkie media, które pojawiły się w tym zestawieniu: Gazetę.pl, TVN24.pl, Fakt24.pl, WP Wiadomości czy Telewizję Republika. Jednocześnie – według tego raportu – po raz kolejny z rzędu jesteśmy najbardziej interaktywną marką, a pod względem zaangażowania marki zajmujemy drugie miejsce. Marka naTemat zanotowała także największy odsetek zaangażowanych fanów.
Nie pozostaje nam nic innego, jak podziękować za to, że jesteście z nami, i obiecać, że każdego dnia staramy się dostarczać Wam jeszcze bardziej angażujące, innowacyjne i jakościowe treści.