Legendarne są problemu z rezygnacją z abonamentu cyfry +. Agresywne traktowanie klienta, zwłaszcza firmami windykacyjnymi, bez wyjaśnienia wprzódy problemu. Cyfra + korzysta z sytuacji, że mało który klient ma siły i możliwości chodzenia do sądu w każdej sprawie.
Radzę uważać przy wysyłaniu wypowiedzeń. Trzeba to zrobić do 19 kwietnia. Koniecznie polecony z potwierdzeniem odbioru. Oni są bardzo przebiegli, traktują klientów jak przeciwnika, którego trzeba przechytrzyć. Ciężko się z nimi rozstać.
Zwłaszcza trzeba uważać przy rozmowach telefonicznych, gdyby zadzwonili. Coś się powie nie tak, z czymś się zgodzisz, a oni mówią, że właśnie zatwierdziłeś aneks do umowy na 18 miesięcy. Zanim się zorientujesz, rozmowa zakończona. Piszesz odwołania, wypowiedzenia umowy, a oni ci tłumaczą, że za późno.
Lepiej nic nie zatwierdzać "na gębę". Niech przysyłają aneksy pocztą. Najlepiej byłoby jeszcze wynająć prawnika, żeby sprawdził ile tam jest wątpliwych przepisów. Taki mniej więcej poziom zaufania ta firma budzi.