Przedstawiony materiał, według podanych na filmie informacji, prawdopodobnie pochodzi z Ferm Drobiu Borkowski. Na
stronie FDB przeczytamy, że jest to jeden z największych producentów jaj konsumpcyjnych w Europie i dostarcza odbiorcom w kraju i za granicą 5,5 miliona jaj dziennie. Dowiemy się również, że ich jajka oferowane są w sprzedaży, w sieciach: Kaufland, Biedronka, TESCO, Lidl i Eurocash. Obecnie Fermy Drobiu Borkowski posiadają w przybliżeniu
6 mln kur niosek. Sądząc po dostępnych na stronie
produktach, są one przetrzymywane zarówno w systemie chowu klatkowego (jajka z numerem 3), jak i ściółkowego (jajka z numerem 2). Na filmie przedstawiony został ten pierwszy. Trzeba jednak zaznaczyć, że chów ściółkowy nie oznacza dostępu do wolnego wybiegu na świeżym powietrzu. Producent nie zdążył się jeszcze ustosunkować do prowadzonej kampanii, Stowarzyszenie Otwarte Klatki sugeruje jednak, że nie jest to przypadek odosobniony, a tego typu przemysłowa hodowla dotyczy większości ferm w Polsce i Europie.