O autorze
Człowiek z Krosna.

Studiował Filozofie na Uniwersytecie Jagiellońskim. Kolekcjoner książek, miłośnik filmu i geek internetowy. Obecnie projekt manager w agencji specjalizującej się w kampaniach marketingowych na blogach - Szeri Szeri.

Bloger, scenariopisarz, copywriter.
Specjalizuję się w dziedzinie Social Mediów, blogosfery, marketingu, gastronomii, filmu, filozofii.

Uzalezniony od kawy, Facebooka i Lagavulina.

BLOG
www.wojciechkardys.pl

FACEBOOK
https://www.facebook.com/wojciech.kardys

TWITTER
https://twitter.com/WojciechKardys

ABOUT.ME
http://about.me/wojciechkardys

NAPISZ DO MNIE
wojtek.kardys@gmail.com

SnapMaff

Maffashion - najpopularniejsza polska blogerka modowa
Maffashion - najpopularniejsza polska blogerka modowa http://madamejulietta.blogspot.com/
Czy Social Media sprzedają? Oczywiście, że tak. To już nie żadna hipoteza ale fakt, czego dowodem (jednym z wielu) jest najnowszy przypadek z pewnymi perfumami o zapachu kiwi i najpopularniejszą polską blogerką modową - Julią Kuczyńską.


Jeszcze nie tak dawno temu ukazał się raport na Hash.fm - Snapchat - aplikacja, która pozwala udostępniać zdjęcia i filmy jedynie przez najbliższe 24 godziny (można również ustawić możliwość obejrzenia danego zdjęcia jednorazowo od 1 do 10 sekund). Numerem jeden polskiego Snapchata jest Maffashion. Totalnie mnie to nie dziwi, gdyż jest fenomenalna.

To Maffashion utorowała droge reszcie internetowym influencerom, którzy niechętnie witali Snapchata na swoich telefonach. Pokazała jak to się robi. Jej Q&A (fani na Instagramie pod zdjęciem zadają pytanie, Maff na Snapchacie na nie odpowiada) bije rekordy popularności. Jej snapy z wycieczki do Meksyku pokazały jej naturalność oraz poczucie humoru czym zyskała poklask u swoich fanów (ponownie, wystarczy spojrzeć na komentarze na Instagramie czy Fanpage'u blogerki).

Ostatnie wydarzenie pokazuje nie tylko siłe influencerki ale i ogromny potencjał Snapchata (który, no umówmy się, jeszcze u nas raczkuje). Tutaj przytoczę wypowiedź na Facebooku innej blogerki Hania.es



Okazało się, że Maffashion na swoim Snapchacie zachwalała perfumy. Nie są one markowe czy też przesadnie drogie (choć o dość specyficznym zapachu - kiwi). No i zaczęło się.

Z tego co wiem, na Twitterze młode dziewczyny wymieniają się informacjami gdzie jeszcze można te perfumy dostać, zaś na Allegro wyrosły jak grzyby po deszczu takie aukcje:



Social Media sprzedają.
To fakt.

Pytanie jakie teraz należy sobie zadać to czy rok 2015 będzie rokiem Snapchata?
Czy może to nie aplikacja a raczej siła Influencerki?
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie

Oceń ten artykuł:

Trwa ładowanie komentarzy...
O TYM SIĘ MÓWI 0 0Już nie opozycja, a współrządzący! Senacka większość anty-PiS potwierdzona
PILNE 0 0Koszmarny sen PiS w Senacie trwa. Wicemarszałkiem wybrano Michała Kamińskiego
MOTO 0 0Skoda Kodiaq, Karoq, Kamiq. Nazwy podobne, ale auta różne. Najlepiej wyjaśnia to… Krystyna Czubówna
0 0O pracy w tym miejscu marzą tysiące. Właśnie ruszyła rekrutacja dla Polaków
Fundacja Citi Handlowy 0 0Organizacje pozarządowe otrzymały wsparcie. Pomoc ma trafić do m.in. migrantów
ASZdziennikMotorola 0 07 pomysłów na wieczór, które są tak fajne, że aż szkoda ich nie wrzucić na Insta
0 0Możesz się pozbyć boomboxa. Ten niezniszczalny głośnik stanie się sercem każdej imprezy
0 0Przebranie Tosi na szkolny konkurs na ustach wielu Polaków. Zareagowała sama Tokarczuk
FELIETON LIBERSKIEGO 0 0Co po Tusku? Jeśli opozycja nie wyłoni jednego kandydata, przegra po raz kolejny
0 0"Koniec opozycji totalnej". Kaczyński niespodziewanie wszedł na sejmową mównicę
0 0101 lat polskiej muzyki w 7 minut. Film uczniów z Dąbrowy Górniczej trzeba zobaczyć!
dad:HERO 0 0"Trzeba mieć do kogo wracać..." płk Kruczyński z GROM o tym, jak być komandosem i ojcem