A wędrując po najróżniejszych miejscach kulinarnych usiądźcie na chwilę na słońcu i zajrzyjcie do świetnej książki
"Gościnność", czyli poradnika dla restauratorów i ich świadomych gości.
To jedna z rzadkich, fachowych książek, kierowanych do ludzi gastronomii - restauratorów, menedżerów, szefów - a jednak przeczytać ją powinni także goście. Jej wartością jest zwracanie uwagi na szczegóły dobrej obsługi gości w restauracjach. Takiej obsługi, która powoduje, że nie czujemy się w nich, jak klient ale właśnie jak gość. Tytuł jest więc bardzo adekwatny i zrozumiały dla świadomych bywalców restauracji. Oto bowiem przed nami z jednej strony podręcznik dla fachowców, uczący jak stworzyć zespół, jakie procedury wdrożyć, żeby działał sprawnie i niósł przyjemność gościom, a z drugiej to zbiór opowieści i przykładów dobrej, ale i złej obsługi gości w restauracjach.
Zarówno fachowiec, jak i gość mogą dostrzec w tych opisach wspomnienia i dawnych - sięgających nawet lat 80-tych XX wieku wspomnień standardów i jakości obsługi, ale zajrzą od kuchni do miejsc mogących stanowić wzór współczesnej gastronomii. Zatem czytać tą książkę może każdy związany z jedzeniem, niezależnie od tego czy je podaje, czy smakuje i celebruje. Dobrej lektury!