
Reklama.
– Celem naszej akcji jest propagowanie wiedzy o Powstaniu Warszawskim wśród ludzi, którzy pewnie nie zainteresowaliby się nim sami z siebie. Podczas pracy nad Enemy Front zdaliśmy sobie sprawę, że to istotne dla Polaków wydarzenie, jest bardzo słabo znane i praktycznie nierozumiane poza granicami Polski – powiedział Marek Tymiński, prezes studia CI Games, które przygotowało grę.
Tymiński dodał, że rocznicowa inicjatywa została zaproponowana przez agencję McCann Worldgroup. Podczas minutowej przerwy w rozgrywce gracze zostaną odesłani na stronę specjalnego serwisu It Wasn’t a Game, gdzie zamieszczony będzie film dokumentalny „There is a city” Wojciecha Jeżowskiego, do którego dodane zostaną informacje o Powstaniu Warszawskim.
– Dzięki temu gracze na różnych kontynentach będą mieli okazję zrozumieć, że wydarzenia, w których właśnie wirtualnie uczestniczą, miały miejsce naprawdę i poczuć się tak, jak czują się mieszkańcy Warszawy w czasie godziny „W” – dodał Tymiński.