
TVP odmówiła wzięcia udziału w akcji „70 sekund ciszy dla Powstańców” - chodzi o przerwanie nadawania wszelkich programów na 70 sekund 1 sierpnia w godzinę W, czyli o 17.00. PZU jako mecenas obchodów Powstania postanowił... wykupić te 70 sekund w TVP.
REKLAMA
Telewizja Publiczna nie chciała wziąć udziału w akcji, bo jak tłumaczyła, niesie to za sobą bardzo duże koszty. W akcji biorą udział telewizje komercyjne i stacje radiowe, a wszystko po to, by poprzez 70 sekund ciszy uczcić 70. rocznicę Powstania Warszawskiego.
PZU postanowiło rozwiązać ten problem i... kupić te 70 sekund w TVP. Poinformował o tym rzecznik firmy Michał Witkowski.
PZU postanowiło rozwiązać ten problem i... kupić te 70 sekund w TVP. Poinformował o tym rzecznik firmy Michał Witkowski.
Zapytany przez nas Witkowski przyznał, że ruch ten praktycznie jest już realizowany.
– Z tego, co mi wiadomo, już zleciliśmy domowi mediowemu wykupienie czasu w bloku reklamowym przed "Teleexpressem" – powiedział Witkowski.
