Znany YouTuber Radek Kotarski wystąpił w reklamie Banku Millennium

Radek Kotarski wystąpił w kampanii reklamowej Banku Millennium.
Radek Kotarski wystąpił w kampanii reklamowej Banku Millennium. fot. Radek Kotarski
Radek Kotarski, twórca kanału "Polimaty" na YouTubie oraz współzałożyciel firmy LifeTube, będzie reklamował Bank Millennium. To pierwsza tak duża tradycyjna kampania reklamowa z udziałem znanego YouTubera.

Od dzisiaj w telewizji będą emitowane spoty reklamowe z udziałem Kotarskiego. Pierwszy etap kampanii ma charakter wizerunkowo-edukacyjny. YouTuber przybliży widzom historię bankowości oraz podstawowe zasady bankowania. Drugi etap to kampanie produktowe, m.in. jednego z kont banku.


Częścią działań reklamowych będą też tzw. "Millematy", czyli krótkie filmiki publikowane w internecie, w których Kotarski będzie przybliżał świat finansów.
Radosław Kotarski to przede wszystkim twórca internetowy. Jego kanał "Polimaty" w serwisie YouTube, na którym publikowane są filmiki edukacyjne dotyczące historii czy psychologii, obserwuje ponad 280 tys. osób, a zebrane tam materiały były wyświetlone ponad 24 mln razy.
Radek Kotarski

Nazwa Polimaty pochodzi od greckiego słowa polymathēs, oznaczającego „wiedzieć wiele”. Fascynuje mnie każda dziedzina wiedzy, która ma coś interesującego do zaoferowania. Świat finansów jest pełen ciekawostek, a razem z Bankiem Millennium będę pomagał widzom go poznać i zrozumieć.

Oprócz tego, Kotarski rozwija swoją karierę w tradycyjnej telewizji. Jest również współzałożycielem firmy LifeTube, która zajmuje się tworzeniem kampanii reklamowych z udziałem vlogerów.
ZOBACZ TAKŻE:
WIĘCEJ NA TEMAT:
YouTubeReklama
Skomentuj