Grupa naTemat

Poczta Polska pokonała międzynarodowe korporacje

Poczta Polska klientom zajmującym się eCommerce oferuje nie tylko szybkie doręczenie paczek klientom, ale także całą gamę dodatkowych usług.
Poczta Polska klientom zajmującym się eCommerce oferuje nie tylko szybkie doręczenie paczek klientom, ale także całą gamę dodatkowych usług. fot. media.poczta-polska.pl
Usługi Poczty Polskiej oferowane klientom prowadzącym handel internetowy – zostały uznane za najlepsze w Europie. To ocena branżowego jury w międzynarodowym konkursie World Mail Awards 2015. Poczta Polska zdobyła tę nagrodę, pokonując światowych gigantów z branży kurierskiej oraz logistycznej.


– Nagroda jest potwierdzeniem, że idziemy w dobrym kierunku. Poczta Polska w swojej strategii kładzie bardzo mocny akcent na paczki i cały obszar eCommerce. Zaproponowanie klientom czegoś więcej niż prosta dostawa z punktu A do punktu B jest dziś niezbędne, by zdobywać rynek i skutecznie konkurować – mówi Jerzy Jóźkowiak, prezes Poczty Polskiej.


Na rozwój działań wspomagających eCommerce Poczta Polska stawia od 2011 roku, to znaczy od momentu, kiedy została zaproponowana nowa strategia działań firmy. Natomiast rozwiązania nagrodzone w konkursie pojawiły się w ofercie od połowy zeszłego roku.

– Dziś oferta Poczty Polskiej to coś znacznie więcej niż proste przesłanie paczki od nadawcy do odbiorcy. Naszym klientom zajmującym się handlem internetowym proponujemy cały kompleks narzędzi pomagających im w pracy – podkreśla Zbigniew Baranowski, rzecznik Poczty Polskiej. – Obsługa eCommerce w ofercie Poczty Polskiej to działania od pożyczki na zakup towaru, przez nadania w Internecie, wysyłkę, doręczenie, po obsługę zwrotu towarów do e-sklepu. Oczywiście z naszą ofertą wiążą się również odpowiednie aplikacje mobilne – dodaje.

Jak już opisywaliśmy w naTemat w pierwszym kwartale 2015 roku państwowy operator dostarczył ponad 20 proc. paczek więcej, niż w tym samym okresie rok wcześniej. Nic dziwnego, że ofertę Poczty nagrodzili światowi giganci zarówno z branży logistycznej, jak i doradczo-informatycznej, ponieważ w gronie przyznających nagrody byli przedstawiciele takich firm jak: Deutsche Post, TNT Express, Accenture, Deloitte czy IBM.

Decyzję międzynarodowego jury potwierdzają wyniki raportu Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Według analizy UKE Poczta Polska w 2014 roku dostarczała dzień po nadaniu 84,4 procent priorytetowych paczek pocztowych, natomiast w ciągu trzech dni od wysłania do odbiorców trafiało 100 procent przesyłek ekonomicznych.
ZOBACZ TAKŻE:
WIĘCEJ NA TEMAT:
PocztaKorporacjeFirmy
Skomentuj