Grupa naTemat

Telewizja nie taka narodowa? Wiadomości po "dobrej zmianie" tracą aż 410 tys. widzów

Telewizja nie taka narodowa? Wiadomości po "dobrej zmianie" tracą aż 410 tys. widzów
Telewizja nie taka narodowa? Wiadomości po "dobrej zmianie" tracą aż 410 tys. widzów wiadomosci.tvp.pl
Nowy szef Telewizji Polskiej Jacek Kurski powiedział niedawno, że przestał być politykiem, a zaczął być biznesmenem. Tyle tylko, że ten biznes pod jego kierownictwem chyli się ku upadkowi. "Wiadomości", z których wyrzucono czołowych reporterów, tracą widzów.

Główny serwis informacyjny TVP w niczym nie przypomina już tego, sprzed kilku tygodni. Tadla, Kraśko, Tacik - to tylko niektóre z nazwisk, które przeszkadzały nowym władzom telewizji publicznej. I od razu widać efekty - Polacy nie chcą oglądać programu przygotowywanego przez nowych reporterów - pasujących do nowej wizji "Wiadomości".
Źródło: Wirtualne Media

W okresie od 1 do 31 stycznia br. „Wiadomości” nadawane o godz. 19.30 w TVP1 oglądało średnio 3,7 mln osób przy udziale wynoszącym 23,13 proc. w grupie wszystkich widzów. To o 410 tys. mniej niż w styczniu 2015 roku, gdy program gromadził 4,11 mln oglądających (9,94 proc.), a jego udział wynosił 25,44 proc. Czytaj więcej

Z kolei TVN-owski odpowiednik wiadomości zyskuje widzów. – W styczniu br. przyciągały przed telewizory codziennie średnio 3,56 mln widzów, a ich udział w rynku wynosił 23,47 proc. Rok wcześniej serwis w telewizji TVN śledziło o 60 tys. osób mniej, a jego udział wynosił 22,79 proc. – informuje portal.


Przypomnijmy, że od 11 stycznia, redakcją "Wiadomości" kieruje Marzena Paczuska, która zastąpiła Piotra Kraśko. Od tamtej pory, na antenie można dostrzec manipulacje, a także pominięcia ważnych, choć niewygodnych dla nowej władzy tematów.

źródło: Wirtualne Media

POLUB NAS NA FACEBOOKU

ZOBACZ TAKŻE:
WIĘCEJ NA TEMAT:
TVPTVNJacek Kurski
Skomentuj