
Wg badania Megapanel Gemius PBI Facebook miał w listopadzie 13 339 668 tzw. real users z Polski, będąc 3. najpopularniejszym serwisem, po Grupie Google i Youtube (Megapanel za grudzień 2012 r. nie jest jeszcze dostępny). Ta rozbieżność nie dziwi i jest stale obserwowana, m.in. dlatego że wskaźnik real users obejmuje również osoby wchodzące na strony serwisu, ale nie mające tam kont, zaś sam Facebook i my w swoich analizach skupiamy się tylko na zarejestrowanych użytkownikach. CZYTAJ WIĘCEJ
Zespół Sotrendera dostarczył też informacje, w które dni użytkownicy najchętniej pisali posty na poszczególnych profilach firmowych. Okazuje się, że najbardziej aktywni byli w środy i wtorki (odpowiednio 207 tys. i 197 tys. postów), a najmniej w weekendy (163-163 tys.). Ogólnie rzecz biorąc, facebookowicze chętnie udzielają się na fanpage'ach. Łącznie w ubiegłym roku zanotowano na nich ponad 230 mln aktywności, w tym np. ponad 177 mln kliknięć "lubię to" pod postami.
2 mln 453 tys. - tylu użytkowników przybyło polskiemu Facebookowi w 2012 roku