British Airways reklamuje się za pomocą interaktywnych billboardów
British Airways reklamuje się za pomocą interaktywnych billboardów Fot: British Airways/YouTube

Dotychczas chyba tylko fani aplikacji flightscanner byli w stanie szybko powiedzieć nam jaki samolot przelatuje nad naszymi głowami. Podkreślamy słowo dotychczas. Linie lotnicze British Airways właśnie zaprezentowały światu swoją najnowszą reklamę, która wykorzystuje billboardy wchodzące w interakcję z przelatującymi nad nimi samolotami.

REKLAMA
Na pewno konkurencja będzie się głowiła nad tym, jak stworzyć coś równie pociągającego co British Airways. Na ekranach pojawiła się reklama BA, która ma wbudowaną technologię rozpoznawania samolotów. Wystarczy, że maszyna przeleci nad nią. Nagle dotychczasowe reklamy się wyłączają i na ekranie pojawia się małe dziecko, które palcem pokazuje na samolot a obok pojawia się informacja o tym locie.

Szef marketingu British Airways Abigail Comber w rozmowie z „The Drum” powiedziała, że taka forma reklamy jest nowością na brytyjskim rynku reklamowym. – Wszyscy wiemy, że podczas rozmów ze znajomymi, czy rodziną zastanawiamy się dokąd lecą te samoloty. Ta inteligentna technologia sprawia, że ta reklama odpowie wielu osobom na te pytania.
Ciekawe, kiedy u nas pojawią się podobne reklamy?

źródło: "The Drum"