NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

  • Konferencja "IAB HowTo move from expectations to reality in Marketing Automation" odbędzie się 27 lutego w Warszawie
    Jedyna taka konferencja w Polsce. Eksperci o trendach i nowościach w marketingu, które zmieniają biznes

    Rola automatyzacji marketingu w prowadzeniu biznesu będzie stale rosnąć, wpływając jednocześnie na efektywność sprzedaży, planowanie działań komunikacyjnych czy sposoby komunikacji z klientami. O definicji, trendach i zmianach, jakie niesie ze sobą marketing automation dla tworzenia i realizacji strategii marketingowej, opowiedzą eksperci podczas konferencji "IAB HowTo move from expectations to reality in Marketing Automation". Wydarzenie organizowane w ramach cyklu IAB HowTo odbędzie się 27 lutego b.r. w Warszawie.

  • Okrągła? Niekoniecznie. Taki kształt denka od butelki nie jest czymś oczywistym.
    Dlaczego butelka tej whisky jest trójkątna? Za tym kształtem kryje się kawał historii

    Wokół whisky od zawsze roztacza się aura ekskluzywności i tajemniczości. W tym przypadku wszystkiego mamy po trochu. Zwłaszcza gdy spojrzy się na kształt butelki. Niesamowite na ile sposobów można wymyślić tak – wydawałoby się – prozaicznie prostą rzecz. Bo czy kiedykolwiek zastanawialiście się, dlaczego akurat ta jedna jest trójkątna?

  • Star Wars: Jedi Challenges testowaliśmy w warunkach redakcyjnych. Tego dnia efektywność pracy była... niższa niż zwykle.
    Ciemna strona mocy opanowała redakcję. Ten gadżet sprawił, że rzuciliśmy wszystko i poszliśmy grać w grę

    Rzeczywistość bardzo długo nie mogła dogonić wyobraźni George’a Lucasa. Do teraz. Zasługi na tym polu należy przypisać zespołom kreatywnym Disney’a i Lenovo oraz kurierowi, który dostarczył do naszej redakcji zestaw “Star Wars: Jedi Challenges”. Jeśli kiedykolwiek zastanawialiście się nad tym, czy miecz świetlny dobrze leży w ręce, oraz czy wywijanie piruetów w walce z Lordem Vaderem jest nie tylko efekciarskie, ale i efektywne - musicie wypróbować ten zestaw do AR-u.

  • Orange wesprze startupy w ramach 5. edycji Orange Fab
    Korporacje wspierają startupy czy na odwrót? Twórcy Orange Fab tłumaczą, kto tak naprawdę korzysta na akceleratorach

    Słowo startup długo kojarzyło się z grupką znajomych, którzy poza ideą, która zmieni świat, kilkoma laptopami i miejscem spotkań w garażu jednego z nich nie mają właściwie nic. Czekają więc z niecierpliwością, aż pewnego dnia pojawiający się znienacka anioł-inwestor wyciągnie ich z garażowego niebytu. Jak można było się przekonać na inauguracji piątej edycji programu akceleracyjnego Orange Fab, ten stereotyp nie ma już racji bytu. Przedstawiciele startupów dobrze wiedzą, jakiego wsparcia im potrzeba i aktywnie go poszukują. Korporacje chętnie go udzielają. I jest to barter, na którym korzystają obie strony.

  • Ten wizerunek znają wszyscy. Jest powód, dla którego znów zobaczysz go na ulicach

    “Dzisiejsza młodzież” może pomyśleć, że trwający w tym tygodniu na warszawskiej alei Solidarności happening został zorganizowany przez Banksy’ego. Wolontariusze rozdający plakaty przypominające prace tajemniczego grafficiarza nie są jednak członkami żadnej brytyjskiej grupy artystycznej. Młodzi ludzie będą przypominać przechodniom o 74. urodzinach Lecha Wałęsy oraz o premierze wywiadu-rzeki z legendą Solidarności.

  • Adgar Poland, długoterminowy inwestor, który jest także właścicielem i zarządcą biurowców na Biznesowym Mokotowie, z których wszystkie posiadają certyfikaty środowiskowe LEED EBOM na poziomie Gold. Niedawno otrzymały je obiekty Adgar Wave i Adgar Bit
    Mordor stanie się ''zielony''? Firma z Polski chce dać innym dobry przykład

    Korki, zatłoczona komunikacja miejska, brak skwerów, które pomogłyby ukoić spracowany umysł czy skołatane nerwy. Z powodu tych uciążliwości warszawski Biznesowy Mokotów, zyskał miano Mordoru. Na lepszy wizerunek tej dzielnicy usiłuje zapracować Adgar Poland.

  • Rzucić palenie to nie lada sztuka. Część palaczy rozgląda się zatem za mniej tragicznymi w skutkach „zamiennikami” papierosów, takimi jak widoczny na zdjęciu e-papieros
    Zdrowsze nie znaczy nieszkodliwe. 5 zamienników dla klasycznego palenia

    O szkodliwości papierosów wiedzą nawet dzieci, jednak niektórzy amatorzy nikotyny mimo wysiłków nie potrafią rzucić nałogu. Część z nich szuka za to bezdymnych alternatyw, ponieważ to właśnie zawarte w dymie papierosowym substancje smoliste głównie rujnują zdrowie palaczy. Poniżej opisujemy 5 bezdymnych – co nie oznacza zupełnie obojętnych dla zdrowia – „zamienników” papierosów.

  • „The Square” to satyra na świat reklamy i sztuki oraz konsumentów – jednego i drugiego
    Mówisz: „To okropne”, ale klikasz. Po tym filmie zastanowisz się, dlaczego rządzi nami znieczulica

    Zrobili to specjalnie – mówili jedni. – No co ty, nikt by się tak nie narażał – mówili drudzy. Jak było naprawdę z niedawną kampanią popularnego energetyka, dowiemy się być może za kilka lat, kiedy jej twórcy w ramach dopinania osobistych budżetów, udzielą wywiadu plotkarskiemu tygodnikowi. A na razie słupki popularności marki rosną, zwolenników teorii numer jeden przybywa, a po tym, jak do kin trafi „The Square”, będzie ich jeszcze więcej.

  • Jak co roku operatorzy telekomunikacyjni wychodzą z inicjatywą do rozpoczynających naukę uczniów i studentów
    Walka o kieszeń studenta. Co operatorzy mają do zaoferowania rozpoczynającym naukę?

    Wakacje uznaje się za czas żniw, zwłaszcza dla branży turystycznej czy gastronomicznej. Jednak okres powakacyjny również stanowi łakomy kąsek dla biznesu, z tą różnicą, że korzystają na nim zupełnie inne podmioty, które kierują swoją ofertę do innych grup docelowych. Spragnionego wypoczynku turystę w roli klienta zastępują uczniowie (a raczej ich rodzice) i studenci, których czekają wyzwania związane z rozpoczęciem nowego roku szkolnego lub akademickiego.

  • Wielu konsumentów, czytając etykiety produktów spożywczych, myli syrop glukozowy z syropem glukozowo-fruktozowym. Tymczasem między tymi składnikami istnieje niebagatelna dla naszego zdrowia różnica
    Syrop syropowi nierówny. Ten błąd często popełniamy, czytając skład produktów na sklepowych półkach

    Czytając etykiety produktów spożywczych, często natykamy się na syrop glukozowy lub syrop glukozowo-fruktozowy. Czy obecność jednego zamiast drugiego jest jakąś dużą różnicą? A może żadną? Syrop glukozowy to zagęszczony roztwór wodny cukrów prostych i niskocząsteczkowych wielocukrów, który otrzymywany jest w wyniku hydrolizy skrobi pszennej lub ziemniaczanej. Oczywiście syropy glukozowe otrzymywane z ziemniaków mają tę zaletę, że nie zawierają glutenu.