
Po tym, jak Polacy nabijali się z pamiętnego spotu "Hej, Jude" za 7 milionów, w rządzie najwyraźniej ktoś poszedł po rozum do głowy. Pieniądze wydane na kolejny spot promocyjny na pewno nie są stracone - filmik stoi na najwyższym poziomie.
REKLAMA
Nowy spot będzie promował Polskę poza granicami naszego kraju. I chyba po raz pierwszy możemy czuć, że naprawdę "promował", a nie czynił z nas obiekt kpin. Spot wykonany przez Opus Film ma ciekawą fabułę: brytyjski chłopiec opowiada koledze ze szkoły o wypadzie do Polski, a jego wykonania nie powstydziliby się na Zachodzie. Postprodukcja została wykonana w Platige Image, zaś za reżyserię i scenariusz odpowiada reżyser Paweł Borowski.
W rozmowie z naTemat Anna Pińczykowska z Opus Film potwierdziła, że jest to oficjalny spot promujący Polskę i wykonany dla MSZ - jej firma wygrała przetarg na wykonanie spotu, ale nie może zdradzić nic więcej. Za postprodukcję filmu odpowiadało z kolei Platige Image - studio, gdzie tworzy Tomasz Bagiński, który niedawno wypuścił swoją kolejną produkcję. W Platige Image pracuje też Paweł Borowski, który odpowiadał za scenariusz i reżyserię.
Dodać do tego należy tylko jedno słowo: brawo!
