
I to jaki nowoczesny. FORO jest połączeniem butiku, świątecznych targów, wystawy sztuki użytkowej oraz strefy gastronomicznej (w której skład wchodzi starannie wyselekcjonowana strefa food trucków).
FORO concept store powstał, w celu stworzenia czegoś nowego, chcieliśmy zrealizować innowacyjny pomysł w ciekawy sposób. Stworzyliśmy FORO z myślą o skupieniu w jednym miejscu mody i designu najwyższej jakości.
Ten wzorowy market powstał, aby zapewnić mieszkańcom Warszawy unikatowe doświadczenie świątecznych zakupów. I skupienie w jednym miejscu mody i designu najwyższej jakości. - Zależy nam na dostarczeniu gościom wyjątkowych wrażeń estetycznych. W skład naszego przedsięwzięcia wchodzą wyłącznie najciekawsze polskie marki, których projekty są idealnym pomysłem na wyjątkowy prezent - mówi Aleksandra Chojnacka, zarządzająca FORO.
Jest jednym z najbardziej charakterystycznych punktów warszawskiej panoramy. Mierzy 160 metrów wysokości i robi ogromne wrażenie. Cosmopolitan. Sąsiadujący z najbardziej romantycznym placem Warszawy, czyli Placem Grzybowskim jest świetnym przykładem na to, że kontrasty mogą być wielkim atutem miasta. Cosmo urzeka. Niewymuszoną prostotą i konsekwencją formy. Jest dziełem Helmuta Jahna, uznawanego za jednego z czołowych architektów XXI wieku. I własnie tu, w przeszklonej przestrzeni na parterze, tuż obok głównego lobby, mieści się FORO. Za nowatorską aranżację wnętrza odpowiada Agnieszka Beaupré, absolwentka londyńskiego Central Saint Martins.
Przestrzeń świąteczna FORO, jest dla każdego, dla osób poszukujących oryginalnych pomysłów na prezent albo czegoś dla siebie. Wśród marek dostępnych w FORO znajdą Państwo między innymi MISBEHAVE MISBHV, Beller, Le Petit Trou, Just Paul, PLNY LALA, MUMU, LeBRAND.