FORO, Twarda 4, Warszawa
FORO, Twarda 4, Warszawa Fot. FORO
Reklama.
FORO (łac. targ, market)
I to jaki nowoczesny. FORO jest połączeniem butiku, świątecznych targów, wystawy sztuki użytkowej oraz strefy gastronomicznej (w której skład wchodzi starannie wyselekcjonowana strefa food trucków).
Pixie Grabowska-Todd, PR FORO

FORO concept store powstał, w celu stworzenia czegoś nowego, chcieliśmy zrealizować innowacyjny pomysł w ciekawy sposób. Stworzyliśmy FORO z myślą o skupieniu w jednym miejscu mody i designu najwyższej jakości.

Do współpracy przy projekcie założyciele FORO zaprosili czołowe polskie marki, pieczołowicie dobrane także pod kątem autorskiego wymiaru świątecznego projektu, jakim są trwające w przestrzeniach concept store targach. Tu, na wspomnianych już przeze mnie 450 metrach kwadratowych znajdują się m.in. następujące marki: MISBHV, Beller, Zofia Chylak, LeBrand, MUMU, Le Petit Trou, PLNY LALA, TAKK, Ministerstwo Dobrego Mydła.
logo
FORO, Twarda 4, Warszawa Fot. FORO
Dobre Miejsce, dobra idea
Ten wzorowy market powstał, aby zapewnić mieszkańcom Warszawy unikatowe doświadczenie świątecznych zakupów. I skupienie w jednym miejscu mody i designu najwyższej jakości. - Zależy nam na dostarczeniu gościom wyjątkowych wrażeń estetycznych. W skład naszego przedsięwzięcia wchodzą wyłącznie najciekawsze polskie marki, których projekty są idealnym pomysłem na wyjątkowy prezent - mówi Aleksandra Chojnacka, zarządzająca FORO.
logo
Foro, Twarda 4, Warszawa Fot. FORO
Cosmo
Jest jednym z najbardziej charakterystycznych punktów warszawskiej panoramy. Mierzy 160 metrów wysokości i robi ogromne wrażenie. Cosmopolitan. Sąsiadujący z najbardziej romantycznym placem Warszawy, czyli Placem Grzybowskim jest świetnym przykładem na to, że kontrasty mogą być wielkim atutem miasta. Cosmo urzeka. Niewymuszoną prostotą i konsekwencją formy. Jest dziełem Helmuta Jahna, uznawanego za jednego z czołowych architektów XXI wieku. I własnie tu, w przeszklonej przestrzeni na parterze, tuż obok głównego lobby, mieści się FORO. Za nowatorską aranżację wnętrza odpowiada Agnieszka Beaupré, absolwentka londyńskiego Central Saint Martins.
Pixie Grabowska-Todd, PR FORO

Przestrzeń świąteczna FORO, jest dla każdego, dla osób poszukujących oryginalnych pomysłów na prezent albo czegoś dla siebie. Wśród marek dostępnych w FORO znajdą Państwo między innymi MISBEHAVE MISBHV, Beller, Le Petit Trou, Just Paul, PLNY LALA, MUMU, LeBRAND.

logo
FORO, Twarda 4, Warszawa Fot. FORO
Concept store działa codziennie od 12:00 do 20:00, przy ulicy Twardej 4, w budynku Cosmopolitan.
Jeżeli chcecie pochwalić się Dobrym Miejscem, zapraszamy do kontaktu. Wśród tych, które opisaliśmy znalazły się"Śniadania przez cały dzień w gdyńskiej "Alei 40" czy "Warszawska "Szklarnia". Nasze najnowsze odkrycie to berliński NO WÓDKA, czy warszawski OFFszem OFFszem. Przypominam adres: Tomasz.golonko@natemat.pl.
Chcesz więcej stylu? Polub nas na facebooku!