Coraz więcej amerykańskich firm zaczyna w swoich kampaniach prasowych popierać prawa mniejszości seksualnych
Coraz więcej amerykańskich firm zaczyna w swoich kampaniach prasowych popierać prawa mniejszości seksualnych Fot.mat.prasowe

Amerykańska firma jubilerska wyraża w ten sposób poparcie dla małżeństw par homoseksualnych w Stanach Zjednoczonych. Nie jest jedyna. Taką samą strategię reklamową przyjęły już m.in. Gap, Chevrolet, Ray-Ban czy Cheerios.

REKLAMA
Na zdjęciu jest nie para modeli, ale dwóch zakochanych w sobie Nowojorczyków. Towarzyszą im dwa pierścionki i pytanie "Czy obiecasz, że już nigdy nie przestaniesz dokańczać za mnie zdań i tak strasznie często fałszować śpiewając? Czy dzisiejszy dzień może być pierwszym zdaniem pięknej, niekończącej się historii?".
Kampania reklamowa zdobyła poparcie akcji społecznej NOH8, która walczy z dyskryminacją mniejszości seksualnych.
logo
Fot.Twitter
Źródło: Time