
Marketingowcy wpadają na coraz to lepsze pomysły, aby wykorzystać moc przyciągania youtuberów. Wyobraź sobie, że twoje dziecko może spędzić ferie ze swoim idolem. Co więcej, on nauczy go jak nagrywać dobre filmy, pokaże jak montować oraz podrzuci pomysł na kanał. Ile to kosztuje? Pełen pakiet na dziesięć dni nawet 2199 złotych. Fanom cena zdecydowanie nie przypadła do gustu.
Nie wszystkim widzom podoba się jednak cena jaką muszą zapłacić za tego typu warsztaty. W komentarzach pod filmami reklamującymi wyjazdy pojawia się ostry hejt ze strony fanów, szczególnie na kanale Śmiechawa TV. Możemy przeczytać standardowy tekst, że się sprzedali, ale widzowie narzekają także na wygórowany koszt wyjazdu: "Ceny masakra, powoli odchodzicie od nas zwykłych użytkowników. Przykre.", "2 tysiące złotych? Dziękuję. Za tą cenę to mam zaje**sty tydzień w Alpach, a nie słuchanie jakiś "youtuberow". Nie mówię o szwagrach oczywiście na jakimś zadupiu" - czytamy.
Postanowiliśmy wziąć udział w takim projekcie, bo wydał nam się ciekawy. Proste, że nie każdego będzie stać na pełny pakiet. Większości w ogóle to nie zainteresuje. Ale są tacy którzy z chęcią przyjadą i będą chcieli czegoś się nauczyć, wchłonać praktycznej wiedzy, nawet na najtańszym pakiecie... Sami nigdy byśmy czegoś takiego nie zorganizowali, po prostu chcemy podzielić się swoją wiedzą z chętnymi, a nie robić kolejne poradniki na YT, gdzie znów będzie narzekanie, że na ch** to robicie, lepiej róbcie video dowcipy hehehe. Pozdrówka P.S. Wiadomość do sr***cych ogniem, od tego siedzenia na dupie - w sobotę kolejny videodowcip.
Kolejny obóz
Kolejny tego typu wyjazd organizuje biuro turystyki Jaworzna Tour w Polańczyku. Koszt 7-dniowego obozu to 1560 zł. W filmiku promocyjnym przygotowanym przez Disowskyy słyszymy: – Wielu osobom nie pasuje taka kasa. My nie jedziemy do żadnych baraków, nie jedziemy tak jak kwiatorantors do świetlicy, nie będziemy nocować na ręcznikach. Będziemy nocować w profesjonalnym ośrodku z profesjonalną obslugą, z dobrze zaplanowanym programem na te 7 dni.
