
Reklama.
Jak informuje BBC, już kilka godzin po tym, gdy A320 należący do Germanwings zniknął z radarów, w londyńskim metrze zaczęto akcję pospiesznego wycofywania reklam taniego niemieckiego przewoźnika. Wszystko przez niezręczne w kontekście katastrofy hasło reklamowe. "Przygotuj się na zaskoczenie" – zapraszały najnowsze bannery reklamowe Germanwings.
Jak informują zarządcy nośników reklamowych, na których reklamowały się w Londynie niemieckie linii, różnego rodzaju plakatów z tym hasłem rozmieszczono kilkanaście i wciąż trwa usuwanie ostatnich.
Przypomnijmy, że pasażerów poniedziałkowego lotu Germanwings z Barcelony do Duesseldorfu los zaskoczył, kiedy pierwszy pilot Airbusa wyszedł na chwilę z kokpitu, a gdy próbował wrócić, nie mógł otworzyć zamkniętych drzwi. W tym czasie drugi pilot, 28-letni Andreas Lubitz, miał rozbić samolot umyślnie. Podczas czwartkowej konferencji prasowej potwierdzili to francuscy śledczy.
Źródło: BBC.co.uk