Tłum w warszawskiem sklepie z modą H&M
Tłum w warszawskiem sklepie z modą H&M Fot. naTemat
Reklama.
Szwedzka popularna marka odzieżowa od kilku lat współpracuje z dużymi domami mody, kolekcje te zawsze cieszą się dużą popularnością mimo wysokich cen, które i tak są niższe niż te w butikach. Olivier Rousteing - dyrektor kreatywny Balmain zaprojektował specjalną kolekcję #HMBALMAINNATION, którą jak się okazuje, chcą mieć w swojej szafie setki osób.
Warszawiacy tak bardzo chcą kupić ciuchy popularnej luksusowej marki, że ustawili się w kolejce już w środę późnymi wieczorem! Jednak nie tylko Polacy oszaleli na punkcie promocji H&M. Na YouTube można znaleźć filmiki z radami dotyczącymi tego, jak przygotować się do zakupów i jak nie stracić szansy na zdobycie wymarzonego stroju. Konsumentom nie przeszkadzają wysokie ceny, kupują hurtowo. Przy kasach wydają po kilka tysięcy złotych!
W sieci furorę robi nagranie z przedpremierowego warszawskiego pokazu ciuchów Balmain dla H&M. Widać na nim tłum zaproszonych znawców mody, dziennikarzy i celebrytów, którzy niemal wyszarpują sobie ubrania. To zachowanie stało się obiektem kpin internautów, jednak tego, co dzieje się na ulicy Marszałkowskiej w Warszawie teraz, chyba nikt nie przewidział. Jeśli ktoś nie zdecydował się ustawić w giga kolejce, może dokonać zakupów przez internet. Ale również w tym przypadku musi uzbroić się w cierpliwość. Tam też jest kolejka!
logo
Na stronie jest tylu chętnych, że trzeba poczekać na swoją kolej! screen ze strony H&M

Napisz do autorki: barbara.kaczmarczyk@natemat.pl