Okładka "wSieci" rozbawiła internautów.
Okładka "wSieci" rozbawiła internautów. Fot. Screen / Twitter
Reklama.
"wSieci FOTOshopa" - komentuje okładkę gazety braci Karnowskich jedna z internautek. I prezentuje dwa zdjęcia: dzieło tygodnika oraz to komercyjne. Drugie kosztuje 560 euro. Na Twitterze pojawiają się pytania, czy redakcję było na nie stać i są kierowane do agencji Getty Images, do której ono należy.
Szampan, cygaro, okulary, zegarek - symbole luksusowego życia według "wSieci". W połączeniu, delikatnie mówiąc, wygląda to dość marnie. Za to komentujący mają pożywkę.
"Wszyscy wierzą, że Donald Tusk wróci do Polski i zawalczy o prezydenturę. A to mit i nieprawda" – pisze publicysta "wSieci" Stanisław Janecki. Jego zdaniem, PO gra na zwłokę, udając, że przywódca "w każdej chwili może wjechać na białym koniu, zintegrować własny obóz, odwojować straty i ponownie poprowadzić ku zwycięstwu". Okładka ewidentnie tę nadzieję zabija - choć może tylko Photoshopem.