
"Podjęliśmy decyzję o zakończeniu z dniem 8 listopada 2016 r. promocji objętej 'Zasadami zwrotów produktów marek własnych Lidla'. Przyczyną tej decyzji są przypadki wykorzystywania promocji wbrew jej celom" – oto komentarz niemieckiej sieci marketów do opisanego w naTemat procederu wykorzystywania wspomnianej promocji do zwykłych oszustw.
Podjęliśmy decyzję o zakończeniu z dniem 8 listopada 2016 r. promocji objętej „Zasadami zwrotów produktów marek własnych Lidla (artykułów spożywczych, chemicznych i kosmetyków)”. Przyczyną tej decyzji są przypadki wykorzystywania promocji wbrew jej celom.
Niemniej jednak chcielibyśmy podziękować wszystkim klientom, którzy testowali nasze marki własne i dzielili się z nami swoimi opiniami za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta. Oczywiście wszyscy Klienci, którzy dokonali zakupów przed dniem zakończenia akcji nadal mogą korzystać z uprawnień wskazanych w jej Zasadach w odniesieniu do produktów wcześniej nabytych.
Napisz do autora: jakub.noch@natemat.pl
