
Orzeł biały póki co może spać spokojnie, jednak pocieszna biedronka depcze mu piętach. Nie denerwujmy się, godło Polski nie będzie zmienione, ale nie jest już jedynym "zwierzęcym" symbolem z naszego kraju. Logo popularnej sieci dyskontów na stałe wpisało się już w polską popkulturę i jest jej nieodłącznym elementem. Bez Biedronki wielu z nas nie wyobraża sobie życia, nawet na wycieczce za granicą. Zdjęcia z jednorazówką dyskontu to jeden z najpopularniejszych trendów w internecie i fotografii "turystycznej".
i co prawda wirtualnie, ale poznałem autora. Tak się składa, że mój fanpage w niedziele obchodzi swoje pierwsze urodziny. Pierwsze zdjęcie z torbą zrobiłem w maju zeszłego roku podczas meczu NBA w Oakland, następnego dnia był wielki kanion Colorado w Arizonie. Ze względu na system pracy jaki jest w moim zawodzie, mam dużo dni urlopowych, tak więc jeszcze pomiędzy majem i sierpniem udało mi się zawitać do Paryża i Londynu. Mając zaledwie kilka własnych zdjęć, które wcześniej wrzuciłem na mój profil na Facebooku i zachęcony pozytywnymi reakcjami moich znajomych - stworzyłem stronę.
nie czułem się w jakiś sposób gorszy czy zawstydzony z powodu bycia Polakiem. Owszem czasem trzeba wysłuchać niemieckich dowcipów w stylu "jedź do Polski, twój samochód już tam jest" czy Norwegów o zbieraniu truskawek, ale kiedy nauczymy się reagować na te żarty wyłącznie śmiechem i zmienimy naszą postawę wbrew temu co mówią dowcipkujący, to wtedy z biegiem czasu i stereotyp Polaka zacznie się w świecie zmieniać.
