Joanna Przetakiewicz ma ogromne ambicje. Sesja zapowiadająca nową kolekcję to najciekawsza polska kampania sezonu

Kampania marki LaMania na sezon jesień-zima 2017
Kampania marki LaMania na sezon jesień-zima 2017 materiały prasowe
Tym, którzy w polskiej modzie siedzą, LaMania kojarzyła się dotychczas z zachowawczymi kreacjami dla pań z socjety. Wszystko wskazuje na to, że czas zrewidować poglądy. Marka postawiła na młodych profesjonalistów i to był strzał w dziesiątkę. Kampania kolekcji FEMINITY SEX REBEL to seksowna nonszalancja, rzadko spotykana dotychczas u polskich marek.


LaMania to marka utożsamiana raczej z charyzmatyczną osobą założycielki i dyrektor kreatywnej, niż z oryginalnymi projektami. W tym sezonie doszło jednak do przełomu. Częściowo za sprawą pozornie prostej, ale wysmakowanej kampanii – stylizowanej przez Ewelinę Gralak, a sfotografowaną przez Mateusza Stankiewicza. Jednak nowym projektom Joanny Przetakiewicz i Liliany Prymy nie można odmówić charakteru.

Dużo tu mięsistych welurów w kolorze wina kontrastujących z ciężkimi skórami i wełnianymi płaszczami. Projektantki sięgnęły po mocno trzymające się w modzie od kilku sezonów elementy – rozszerzane rękawy, krwistą czerwień, golfy, a przede wszystkim zwracające uwagę, metalowe wykończenia, przypominające projekty Gianniego Versace.

To ciuchy dla kobietyktóra nie lubi być w cieniu i czuje modę. Marka postanowiła trzymać się obranej już przy poprzedniej kolekcji filozofii kryjącej się pod hasłem „Mind blow”, która ma opiewać dojrzałą namiętność, celebrować pożądanie i przebudzoną, pewną siebie kobiecości. Stąd nazwa – FEMINITY SEX REBEL.


Zdjęcia autorstwa Mateusza Stankiewicza, który współpracował wcześniej z takimi modelkami jak Anja Rubik, Georgia May Jagger, Cara Delevigne, Freja Beha Erichsen czy Karmen Pedaru zachwycają dynamiką połączoną z teatralnymi pozami. Co ciekawe, zdjęcia zostały wykonane w przypominającej kalejdoskop, lustrzanej instalacji, w której modelki nie widziały fotografa.

Zaskakują również stylizacje – połączenie ekskluzywnej sukienki z czerwonymi, kryjącymi rajstopami, które kojarzą się raczej z przedszkolem, niż z wybiegiem było pomysłem karkołomnym, a jak się okazuje i genialnym. Nowa kampania zdradza wielkie ambicje Joanny Przetakiewicz. Pozostaje kibicować. I podziwiać
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie

Oceń ten artykuł:

Trwa ładowanie komentarzy...
POLECAMY 0 0Olga Bołądź rzuciła wyzwanie koleżankom z branży. Teraz kobiety dołączają do #boladzchallenge
0 0Czekasz, aż ostygnie, zanim włożysz do lodówki? 3 kulinarne błędy, które popełnia każdy Polak
WYWIAD 0 0"Byłam przed 30, a nie chciało mi się żyć". Patrycja schudła 50 kg, pokonała hashimoto i depresję
MamaDu 0 0"Cesarskie cięcie powoduje problemy dziecka w dorosłości". Wywiad z prof. Ewą Helwich
DADHERO.PL 0 0Nie wiesz jak? Nie przejmuj się, nie ty jeden. Oto nasze rady, jak mądrze wychowywać syna
SAP 0 0Od personalizacji adidasów do zatrzymania powodzi. Oto jak transformacja cyfrowa zmienia nasze życie
#GRZEJE 0 010 godzin czekał na żonę, która poszła do dentysty. Musiała interweniować Straż Miejska
POLECAMY 0 0Jak mu tak wróżka powie, to zwolni pół firmy. Po 15 latach ujawnia kulisy pracy wróżenia w telewizji
MamaDu 0 0"Moja córka żyła 70 minut". Gest mamy po śmierci dziecka poruszył ludzi na całym świecie
POLECAMY 0 0Nie zawsze musisz być wśród ludzi. Te rzeczy powinieneś zrobić sam przynajmniej raz w życiu
0 0Technika sprzed 5 tys. lat pomoże ci popełnić mniej błędów. Mnisi mieli rację
dad:HERO 0 0Polecamy pięć hitów z Nefliksa i HBO Go do obejrzenia z dziećmi w ten weekend
0 0Wybrano najlepsze seriale dekady. O połowie pewnie nawet nie słyszałeś!