
Główne kanały telewizyjne, internet i billboardy – to wszystko za mało, aby kampania Polskiej Fundacji Narodowej zyskała odpowiedni rozgłos i dotarła do wszystkich, których trzeba "przekonać" do pisowskiej reformy sądownictwa. A dociera także do... kilkuletnich dzieci.
REKLAMA
Były ambasador Rzeczpospolitej Polskiej w Kanadzie Marcin Bosacki oglądał ze swoim 4-letnim synem kanał Telewizji Polskiej przeznaczony wyłącznie dla dzieci – TVP ABC. Jakie było jego zdziwienie, gdy w bloku reklamowym zobaczył... spot Polskiej Fundacji Narodowej "Sprawiedliwe Sądy".
– Za 19 mln indoktrynują mojego 4-latka: spoty o #partyjnesądy są w TVP ABC. No tak- to ostatni kanał TVP, który ktoś ogląda... – napisał Bosacki.
Pod jego wpisem rozgorzała dyskusja nad kampanią antysądową, którą przeprowadzaną za publiczne pieniądze.
No cóż, czym skorupka za młodu nasiąknie...
