"Był Pan jedynym grzybem u nas". Niewiarygodne chamstwo tego pensjonatu przebija nawet osławioną Willę Karpatia

Poziom komunikacji Gościńca Graf z klientami przekracza dno. Jak się wydaje, właściciel usprawiedliwia to niskimi cenami, które są w ośrodku.
Poziom komunikacji Gościńca Graf z klientami przekracza dno. Jak się wydaje, właściciel usprawiedliwia to niskimi cenami, które są w ośrodku. Fot. Google Street View
Wydawało się, że Willa Karpatia w Murzasichle koło Zakopanego przekroczyła poziom żenady, jeśli chodzi o sposób traktowania klientów. Internauci wytropili jednak placówkę, która odpowiedziami do klientów po prostu przebija dno. I robi to notorycznie, między innymi na swoim Facebookowym profilu, w serwisie Booking.com i w innych miejscach w sieci. Nie wierzyliśmy, więc sprawdziliśmy sami.


Tym razem chodzi o obiekt Gościniec Graf, który znajduje się w Karpaczu. Obiekt ten najwyraźniej nie jest ceniony przez samych gości, gdyż na pięć gwiazdek uzyskuje średnią ocen zaledwie 2,3 gwiazdki. Należy tu też brać poprawkę na ewentualne działania właścicieli, które często się przecież zdarzają, w celu podrasowania opinii.
Prawdziwe "mięso" zaczyna się w komentarzach na Facebooku i innych portalach, na których można oceniać miejsca pobytu turystów. Opinie o ośrodku często są fatalne, ale jeszcze gorszy sposób, w jaki Gościniec zwraca się do swoich klientów. Początkowo nie wierzyliśmy w doniesienia internautów, ale sami sprawdziliśmy. Niestety, to prawda. Najwyraźniej właściciel pozwala sobie na to ze względu na niskie ceny, jakie oferuje, bo tymi też w mocnych słowach tłumaczy niewysoki standard usług.
Więcej takich odpowiedzi właścicieli znajduje się między innymi tutaj oraz na Facebookowym profilu Gościńca.

cytuję odpowiedź na recenzję klientki : "Gościniec Graf No jak się jest pierdoloną tępą dzidą nieczytającą oferty tylko...

Opublikowany przez Krzysztof Sadowski na 16 stycznia 2018

Szanowni Państwo ponieważ cena noclegu w naszym obiekcie jest bardzo niska, proszę dokładnie przeglądać ofertę i opis kt...

Opublikowany przez Gościniec Graf na 31 lipca 2015
Informowaliśmy wcześniej o skandalicznej wymianie korespondencji pomiędzy klientami pensjonatu a fanpagem Willi Karpatia. Niezadowolona klientka była obrażana przez autorów postów na Facebooku, którzy napisali między innymi, że „negocjowała cenę jak ostatni żebrak”. Z drugiej strony kobieta według relacji właścicieli miała urządzać libacje alkoholowe, zamienić pokój w melinę i nawet nie zapłacić za pobyt, co uczynili za nią jej znajomi.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie

Oceń ten artykuł:

Trwa ładowanie komentarzy...