Reklama.
Tym razem chodzi o obiekt Gościniec Graf, który znajduje się w Karpaczu. Obiekt ten najwyraźniej nie jest ceniony przez samych gości, gdyż na pięć gwiazdek uzyskuje średnią ocen zaledwie 2,3 gwiazdki. Należy tu też brać poprawkę na ewentualne działania właścicieli, które często się przecież zdarzają, w celu podrasowania opinii.
Prawdziwe "mięso" zaczyna się w komentarzach na Facebooku i innych portalach, na których można oceniać miejsca pobytu turystów. Opinie o ośrodku często są fatalne, ale jeszcze gorszy sposób, w jaki Gościniec zwraca się do swoich klientów. Początkowo nie wierzyliśmy w doniesienia internautów, ale sami sprawdziliśmy. Niestety, to prawda. Najwyraźniej właściciel pozwala sobie na to ze względu na niskie ceny, jakie oferuje, bo tymi też w mocnych słowach tłumaczy niewysoki standard usług.
Więcej takich odpowiedzi właścicieli znajduje się między innymi tutaj oraz na Facebookowym profilu Gościńca.
Informowaliśmy wcześniej o skandalicznej wymianie korespondencji pomiędzy klientami pensjonatu a fanpagem Willi Karpatia. Niezadowolona klientka była obrażana przez autorów postów na Facebooku, którzy napisali między innymi, że „negocjowała cenę jak ostatni żebrak”. Z drugiej strony kobieta według relacji właścicieli miała urządzać libacje alkoholowe, zamienić pokój w melinę i nawet nie zapłacić za pobyt, co uczynili za nią jej znajomi.