Wydawało się, że Willa Karpatia w Murzasichle koło Zakopanego przekroczyła poziom żenady, jeśli chodzi o sposób traktowania klientów. Internauci wytropili jednak placówkę, która odpowiedziami do klientów po prostu przebija dno. I robi to notorycznie, między innymi na swoim Facebookowym profilu, w serwisie Booking.com i w innych miejscach w sieci. Nie wierzyliśmy, więc sprawdziliśmy sami.
Prawdziwe "mięso" zaczyna się w komentarzach na Facebooku i innych portalach, na których można oceniać miejsca pobytu turystów. Opinie o ośrodku często są fatalne, ale jeszcze gorszy sposób, w jaki Gościniec zwraca się do swoich klientów. Początkowo nie wierzyliśmy w doniesienia internautów, ale sami sprawdziliśmy. Niestety, to prawda. Najwyraźniej właściciel pozwala sobie na to ze względu na niskie ceny, jakie oferuje, bo tymi też w mocnych słowach tłumaczy niewysoki standard usług.