W samym centrum Warszawy pojawiła się nowa miejscówka od Volvo.
W samym centrum Warszawy pojawiła się nowa miejscówka od Volvo. Fot. Mieszko Piętka / materiały prasowe

Ile salonów samochodowych widziałeś ostatnio w samym centrum miasta? No właśnie. Jeśli kupowaliście (lub serwisowaliście) w ostatnich latach auto, wiecie, że po nowy samochód trzeba kawałek podjechać. Nie licząc paru wyjątków, trzeba gonić daleeeko poza centrum, a nierzadko nawet na obrzeża miasta. To męczące. Volvo postanowiło zrobić coś zupełnie odwrotnego i w środku Warszawy, na ul. Marszałkowskiej, postawiło właśnie swoją najnowszą miejscówkę. Byliśmy na otwarciu i bez kokieterii dajemy dużą okejkę. Tak się powinno dziś sprzedawać samochody.

REKLAMA
To w ogóle pierwsze miejsce tego typu na świecie. Volvo, którego sprzedaż w Polsce z roku na rok rośnie w niesamowitym tempie, postanowiło spróbować sprzedawać samochody inaczej niż do tej pory. Połączy lifestyle, kulturę i motoryzację w jednym miejscu. Przy ulicy Marszałkowskiej 89, czyli w samym centrum stolicy, powstało Volvo Car Warszawa.
– Jest to światowa premiera nowego standardu sprzedaży samochodów. Z jednej strony będzie można oglądać tu auta, ale zapraszamy głównie do naszej kawiarni, na koncerty i inne wydarzenia kulturalne, które będą odbywały się właśnie tutaj – mówi Arkadiusz Nowiński, prezes Volvo Car Poland.
logo
Fot. Mieszko Piętka / materiały prasowe
Miejscówka przez ostatnie miesiące przechodziła gruntowny remont i została zaadaptowana na potrzeby szwedzkiego producenta. Jeśli kiedykolwiek byliście w głównej siedzibie tj. Domu Volvo na ul. Puławskiej (to jest dopiero prawdziwy koniec świata!), patrząc na to, jak wygląda nowy lokal szybko znajdziecie sporo punktów wspólnych. Ta sama kolorystyka i stylistyka. Sporo wielgachnych szyb widocznych z daleka za sprawą specjalnych iluminacji świetlnych. Dodatkowo dobudowano specjalny balkon wystający nad ulicę, dzięki czemu z pierwszego piętra rozpościera się wyjątkowy widok na miasto.
logo
Fot. Mieszko Piętka / Materiały prasowe
Za wygląd miejsca odpowiadał szwedzki projektant Eric Stiegmar. Volvo jeszcze nigdzie indziej na świecie nie otworzyło takiego miejsca. Skupia w sobie najlepsze cechy szwedzkiego designu, najlepszych materiałów i pięknych samochodów. Potencjalni klienci będą mogli tutaj naturalnie kupić samochód, a jazdy próbne będą możliwe za pomocą specjalnego systemu wirtualnej rzeczywistości.
logo
Fot. Mieszko Piętka / materiały prasowe
Lokalizacja jest idealna, w samym środku europejskiej stolicy. Podczas premiery przechodnie mogli pomylić to z otwarciem nowego... klubu. Panuje tam niezobowiązujący klimat i wbrew pozorom wejście do środka nie musi wiązać się z kupnem samochodu. Bo wbrew pozorom nie tylko o auta tutaj chodzi. Miejsce to połączenie tradycyjnej klubokawiarni z salonem samochodowym. W założeniu mają być tam organizowane również wydarzenia kulturalne, takie jak koncerty, spotkania autorskie czy panele dyskusyjne.
logo
Fot. Mieszko Piętka / materiały prasowe
Przy okazji zaprezentowano najnowszy model prosto ze Szwecki. Klasyczne kombi sygnowane numerem V60. To taka mniejsza i tańsza wersja V90-tki, która jest jednym z najciekawszych modeli w gamie. Jak tylko będziemy mieli okazję się nim przejechać, damy znać, jak było. Tymczasem możecie sami zobaczyć je na żywo właśnie na Marszałkowskiej.