
Ogromny plecak Uber Eats o kształcie sześcianu to już stały element warszawskich ulic. Schowane w nim jedzenie przemieszcza się na plecach rowerzystów. Czasem dostawców-pasażerów, korzystających z komunikacji miejskiej. Uber Eats skrócił drogę między restauracją a zamawiającym. Tak? To skąd wzięło się to narzekanie klientów.
Zaledwie w przypadku niespełna 3% zamówień użytkownicy zgłaszają problemy. Problemem zgłaszanym najczęściej we wszystkich miastach, w których funkcjonujemy jest brak jakiegoś elementu zamówienia lub niewłaściwe zamówienie (np pomylone danie). Czas dostawy dłuższy niż przewidywany to problem, który rzadko zgłaszany jest w tych miastach, w których funkcjonujemy dłużej (Warszawa, Poznań), częściej pojawia się w zgłoszeniach od użytkowników z miast, w których niedawno wystartowaliśmy. Jest to naturalny proces, który obserwujemy na całym świecie.
Zarówno w Warszawie, jak i w innych miastach, w których funkcjonujemy użytkownicy bardzo sporadycznie zgłaszają problemy związane z komunikacją z dostawcami. Jeśli chodzi o rodzaje nawigacji, z których mogą korzystać dostawcy, są to: Google Maps, Waze oraz natywna nawigacja Ubera.
