Najpierw ojciec, teraz syn. Filip Chajzer nie zarobi już na wielkiej kampanii reklamowej

Filip Chajzer nie będzie już reklamował popularnego napoju.
Filip Chajzer nie będzie już reklamował popularnego napoju. Fot. YouTube / Uwaga! TVN
Panowie Chajzerowie nie mają w ostatnim czasie zbyt dobrej passy. Najpierw Zygmunt Chajzer stracił kontrakt reklamowy z Vizirem, a teraz jego syn Filip Chajzer nie będzie już więcej reklamował swoją twarzą napoju Pepsi.

Jeszcze w ubiegłym roku Filip Chajzer brał udział w letniej kampanii promującej Pepsi. Producent uznał chyba jednak, że dziennikarz nie ma aż tak dużej siły oddziaływania jak internetowi influencerzy. Chajzer firmował swoją twarzą Pepsi i odpowiadał za "wyzwanie smaku" – proponował napotkanym osobom wypicie coli oraz pepsi i dokonanie wyboru, przy czym napoje nie były oznaczone.

Jak podaje "Super Express", taką zabawę przeprowadzą teraz Damian Kordas (zwycięzca czwartej edycji programu "MasterChef Polska"), Jessica Mercedes, Mandzio i Dharni – influencerzy doskonale znani młodemu pokoleniu, do którego głównie kierowany jest popularny napój.

Zapraszamy do wspólnej zabawy podczas ośmiu eventów w ramach Przystanku Smaku na terenie kraju – powiedziała "Super Expressowi" Małgorzata Skonieczna, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej PepsiCo na Europę Centralną.

Zygmunt Chajzer traci kontrakt z Vizirem
Przypomnijmy, że niedługo nie usłyszymy już więcej z ust Zygmunta Chajzera: "Vizir – bielsze nie będzie". Wszystko dlatego że po 14 latach grupa Procter & Gamble nie przedłużyła z nim kontraktu reklamowego.


– Wydaje mi się, że chodziło o odświeżenie wizerunku marki – skomentował wówczas Zygmunt Chajzer. Dodał, że coraz częściej myśli o wypuszczeniu własnego proszku do prania. Niewykluczone jednak, że powiedział to z przymrużeniem oka.

źródło: "Super Express"
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie
Trwa ładowanie komentarzy...