"Oops, we did it again". Wszystkie serwisy Grupy naTemat z rekordem oglądalności
Michał Mańkowski
03 września 2018, 11:44·2 minuty czytania
Publikacja artykułu: 03 września 2018, 11:44
Nie sądziliśmy, że tak szybko będziemy mogli po raz kolejny Wam to napisać. Wygląda na to, że zadziałało prawo serii, ponieważ w sierpniu 2018 Grupa naTemat po raz kolejny zanotowała rekordowe wyniki oglądalności, a dodatkowo poszczególne serwisy pobiły swoje historyczne wyniki od początku istnienia!
W sierpniu, dzięki Wam, udało się zrobić to samo, tylko, że... jeszcze bardziej. Nie tylko we wszystkich z naszych serwisów (naTemat, MamaDu, INNPoland, ASZdziennik) pobiliśmy lipcowy wynik, czyniąc sierpień najlepszym miesiącem w 2018 roku, ale dodatkowo dwa z nich miały najlepszą oglądalność w całej historii swojego istnienia!
Mowa o parentingowym MamaDu.pl (1,5 mln UU), które powstało we wrześniu 2014 roku i biznesowym INNPoland.pl (1,4 mln UU), które wystartowaliśmy dwie miesiące później. Oba nigdy wcześniej nie miały tak dużo czytelników. 6,5 mln unikalnych użytkowników to z kolei trzeci wynik w 6-letniej historii naTemat, co cieszy biorąc pod uwagę, jak bardzo Facebook poucinał zasięgi wszystkim wydawcom.
Rzeczy, które robimy dla naszych klientów już dawno wyszły poza ramy zwykłych kampanii reklamowych w internecie. Coraz częściej partnerzy przychodzą do nas nie tylko po zwykłe kampanie reklamowe, ale i świadczenia kreatywno-produkcyjne. Zdecydowaliśmy się dostosować do obecnego stanu rzeczy i przekształcić w wydawcę360, odświeżając i konkretyzując naszą ofertę.
Zdajemy sobie sprawę, że to wszystko dzięki Wam – naszym Czytelnikom, za co serdecznie
Dziękujemy!
Wiemy, że nie zawsze jest idealnie, ale każdego dnia staramy się dostarczać Wam najciekawsze i najbardziej grzejące historie. To dla Was, i dzięki Wam, mogliśmy pokazać Wam np. życie w obozie dla uchodźców na bośniacko-chorwackiej granicy, porozmawiać ze 104-letnim Powstańcem, a także odwiedzić szewca, którego pokochała stolica.